زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلیس فداکار چگونه زن جوان را از مرگ حتمی نجات داد

پلیس جوان وقتی فهمید دو زن در دریاچه سد خاکی در حال غرق‌شدن هستند برای کمک به آنها خودش را به آب و آتش زد و توانست یکی را از مرگ نجات دهد اما دومین نفر جان خود را از دست داد.
09 شهریور 1400
شناسه : 78658
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/78658
303+
بالا
پلیس جوان وقتی فهمید دو زن در دریاچه سد خاکی در حال غرق‌شدن هستند برای کمک به آنها خودش را به آب و آتش زد و توانست یکی را از مرگ نجات دهد اما دومین نفر جان خود را از دست داد.

حادثه 24 - پلیس جوان وقتی فهمید دو زن در دریاچه سد خاکی در حال غرق‌شدن هستند برای کمک به آنها خودش را به آب و آتش زد و توانست یکی را از مرگ نجات دهد اما دومین نفر جان خود را از دست داد.

این حادثه در دریاچه سد خاکی بنو در لارستان واقع در استان فارس اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که مأموران پاسگاه صحرای باغ لارستان مشغول گشت‌زنی بودند که ناگهان فردی سراسیمه خود را به آنها رساند و گفت 2زن در حال غرق‌شدن در دریاچه سد خاکی هستند. آنطور که او می‌گفت این 2زن داخل آب سقوط کرده بودند. در این شرایط بود که مأموران گشت، خود را به محل حادثه رساندند و یکی از مأموران به نام ستوان‌دوم فضل‌الله طاهر‌زاده وارد دریاچه شد و تلاش کرد هر 2زن حادثه دیده را نجات دهد. او ابتدا یکی از آنها را از آب بیرون کشید اما دومین نفر در دریاچه غرق شد.

سرهنگ داوود امجدی، فرمانده انتظامی لارستان در این‌باره گفت: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد 2خانم که به اطراف سد رفته بودند به‌دلیل ناآشنایی با فن شنا داخل سد سقوط و در حال غرق‌شدن بودند که یکی از مأموران وظیفه‌شناس داخل آب رفت و با تلاش فراوان یکی از آنها را نجات داد. وی در ادامه ضمن تقدیر از اقدام بموقع افسر وظیفه‌شناس ستوان‌دوم فضل‌الله طاهر‌زاده گفت: متأسفانه تلاش برای نجات فرد دیگر میسر نشد و او جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان در توصیه به شهروندان گفت: رودخانه‌ها و کانال‌های آب، استخرهای کشاورزی و سدها حریم امنی برای شنا و تفریح نیست و جوانان باید برای حفظ جان خود و اطرافیان از مکان‌های ایمن و استخرها برای شنا استفاده کنند.

ارسال نظر