زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرط‌بندی 2 مرد پولدار برای سرقت / آنها برای سرگرمی سرقت می کردند

در میان متهمانی که در جریان طرح کاشف دستگیر شده‌اند 2متهم عجیب به چشم می‌خورند. آنها 2مرد پولدار و بنز‌سوار هستند که تنها به‌خاطر یک شرط‌بندی و کری‌خوانی سر از دنیای تبهکاران درآورده‌اند.
08 شهریور 1400
شناسه : 78621
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/78621
335+
بالا
در میان متهمانی که در جریان طرح کاشف دستگیر شده‌اند  2متهم عجیب به چشم می‌خورند. آنها 2مرد پولدار و بنز‌سوار هستند که تنها به‌خاطر یک شرط‌بندی و کری‌خوانی سر از دنیای تبهکاران درآورده‌اند.

حادثه 24 - در میان متهمانی که در جریان طرح کاشف دستگیر شده‌اند  2متهم عجیب به چشم می‌خورند. آنها 2مرد پولدار و بنز‌سوار هستند که تنها به‌خاطر یک شرط‌بندی و کری‌خوانی سر از دنیای تبهکاران درآورده‌اند.

به چه جرمی دستگیر شده‌اید؟

داماد جوان:‌ سرقت از 2انبار اما اصلا نیاز مالی نداشتیم و همه وسایل هم در خانه ما کشف شده است.

پس چرا دست به سرقت زدید؟

برادرزن:‌ یک شب شیشه کشیده بودیم و در جمع دوستانمان بودیم. این داماد ما هر وقت شیشه می‌کشد توهم بروسلی می‌زند؛ یعنی فکر می‌کند بروسلی است و می‌خواهد کارهای خارق‌العاده انجام بدهد. دوستانمان گفتند می‌توانید خلاف کنید؟ داماد ما هم گفت می‌توانیم. برای اینکه مقابل آنها کم نیاوریم و نشان بدهیم که می‌توانیم، شرط‌بندی کردیم و دست به سرقت زدیم؛ فقط به‌خاطر یک کل‌کل. ماشین زیر پای من و دامادمان بنز گران‌قیمت است. من کارم آزاد است و دامادمان قنادی دارد. اصلا نیاز مالی نداریم اما حالا اینجاییم و به‌شدت نادمیم.

چطور از انبارها سرقت کردید؟

داماد جوان: 2انبار کالا را شناسایی کردیم. بعد یک کامیون و چند نوچه استخدام کردیم. در آخر به 2انبار حمله کردیم و با بستن دست و پای نگهبان دست به سرقت زدیم.

چه وسایلی سرقت کردید؟

انبار تجهیزات پزشکی بود اما من تصور می‌کردم انبار وسایل مربوط به ماشین است. به حدی که یک ظرفی که داخل آن مایعی بود را به تصور اینکه آب باطری است، برداشتم و به خانه بردم. یک روز محتوی آن را داخل بطری‌های کوچک ریختم و در خانه رها کردم غافل از اینکه مایع داخل بطری، ماده بیهوشی بود. همین باعث شد تمام پرنده‌های زینتی که در خانه نگهداری می‌کردم بیهوش شوند. با دیدن آنها فکر کردم همه مرده‌اند اما چند ساعت بعد به‌هوش آمدند و تازه فهمیدم مایع داخل بطری ماده بیهوشی بوده و من تجهیزات پزشکی سرقت کرده‌ام. راستش من عاشق پرنده‌ها هستم و کلکسیونی از کبوترهای گران‌قیمت، طوطی، عروس هلندی، قناری و... دارم.

ارسال نظر