زمان مطالعه: 1 دقیقه

بازی با مرگ روی سقف کامیونی در تهران / 12 کارگر به طور غیرقانونی در کامیون بودند

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه کامیونت که ۱۲ نفر بر سقف کابین حمل بار آن سوار شده بودند، خبر داد.
06 شهریور 1400
شناسه : 78528
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/78528
297+
بالا
معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه کامیونت که ۱۲ نفر بر سقف کابین حمل بار آن سوار شده بودند، خبر داد.

حادثه 24 - معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه کامیونت که ۱۲ نفر بر سقف کابین حمل بار آن سوار شده بودند، خبر داد.

سرهنگ علی همه خانی دراین باره گفت: عوامل گشت پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در حال گشت زنی در بزرگراه شهید زین الدین بودند که ناگهان با یک دستگاه کامیونت کابین دار که تعدادی از افراد بر سقف کابین حمل بار آن سوار شده و در وضعیت بسیار ناامنی در حال تردد بود، مواجهه شدند. 

وی با بیان اینکه بلافاصله دستور توقف این کامیونت صادر شد، گفت:با توقف کامیونت ماموران اقدام به پایین آوردن مسافران سوار بر قسمت سقف کابین این وسیله کرده و مشاهده کردند که ۱۲ کارگر بر سقف کابین این کامیون سوار هستند. 

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه این وضعیت بسیار خطرناک بود، گفت: تنها درصورت یک ترمز ناگهانی امکان پرتاب شدن ۱۲ کارگر از سقف این کامیونت بر کف اتوبان وجود داشت که در آن صورت معلوم نبود چه بر سر این کارگران می‌آمد. 

همه خانی با بیان اینکه راننده کامیونت اعلام کرد که در حال حمل بار و اثاثیه است، اظهارکرد: کامیون مذکور توقیف و به پارکینگ منتقل شد. کارگران نیز از خودرو خارج شده و با وسیله نقلیه ایمن به محل کار خود رفتند. 

ارسال نظر