زمان مطالعه: 3 دقیقه

تهیه فیلم سیاه از پیرمرد ثروتمند برا ی اخاذی 200 سکه‌ای

زن و مرد جوان که با شناسایی پیرمردی ثروتمند و تهیه فیلم سیاه از وی قصد اخاذی 200 سکه‌ای از او را داشتند به دام پلیس افتادند.
04 شهریور 1400
شناسه : 78469
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/78469
883+
بالا
زن و مرد جوان که با شناسایی پیرمردی ثروتمند و تهیه فیلم سیاه از وی قصد اخاذی 200 سکه‌ای از او را داشتند به دام پلیس افتادند.

حادثه 24 - زن و مرد جوان که با شناسایی پیرمردی ثروتمند و تهیه فیلم سیاه از وی قصد اخاذی 200 سکه‌ای از او را داشتند به دام پلیس افتادند.

مدتی قبل مردی مسن نزد ماموران پلیس فتا یکی از شهرهای استان فارس رفت و مدعی شد که زن و مرد جوانی قصد اخاذی میلیاردی از وی را دارند. او توضیح داد: چندی پیش با زن جوانی که نیاز به کمک مالی داشت آشنا شدم. من وضع مالی خوبی دارم و گاهی به افراد نیازمند کمک می‌کنم و این زن نیز برای کمک نزد من آمده بود.

وی ادامه داد: یک روز که به خانه این زن دعوت شده بودم، او با نوشیدنی از من پذیرایی کرد اما پس از خوردن آن به خواب رفتم و نفهمیدم که چه اتفاقی رخ داده است اما یک روز بعد، فردی از طریق واتس‌آپ فیلمی را برایم ارسال کرد که با دیدن آن شوکه شدم. آنجا بود که فهمیدم در دام آن زن افتاده‌ام و او بعد از بیهوش کردن من، اقدام به تهیه فیلم سیاه کرده و با همدستی مرد جوانی، فیلم را برایم فرستاده بود تا نقشه‌ای را که در سر داشت عملی کند.

به گفته شاکی، زن و مرد جوان او را تهدید کرده بودند که اگر 200 سکه طلا به آنها پرداخت نکند، فیلم را در شبکه‌های اجتماعی منتشر و آبروی او را می‌برند. مرد مسن با توجه به شهرت خانوادگی که داشت با دیدن فیلم به وحشت افتاده و برای حفظ آبروی خانوادگی‌اش تصمیم گرفته بود تن به خواسته آنها بدهد. او حتی شروع به جمع‌آوری سکه کرده بود تا با پرداخت آن به زن و مرد اخاذ، به این ماجرا پایان بدهد اما در همان روزها بود که وقتی ماجرا را با یکی از دوستانش در میان گذاشت، دوستش پیشنهاد کرد که به جای تن دادن به خواسته اخاذان نزد ماموران پلیس برود و از آنها کمک بگیرد. به این ترتیب بود که شاکی دلش را به دریا زد و پیش از اینکه زن و مرد اخاذ تهدیدشان را عملی کنند نزد ماموران پلیس فتا رفت و از آنها شکایت کرد.

ماموران پس از شنیدن حرف‌های این مرد تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان را آغاز کردند. آنها با سرنخ‌هایی که شاکی در اختیارشان قرار داده بود موفق شدند زن و مرد جوان را شناسایی و هر دوی آنها را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند. متهمان در بازجویی‌ها به نقشه سیاه خود برای اخاذی از مرد ثروتمند اعتراف کردند و زن جوان گفت: من و پسر مورد علاقه‌ام از مدتی قبل شاکی را شناسایی کرده بودیم و می‌دانستیم که ثروت زیادی دارد. برای همین نقشه اخاذی از او را کشیدیم. طبق نقشه، من باید با او طرح دوستی می‌ریختم و به بهانه اینکه نیاز به کمک دارم وی را فریب داده و به خانه‌ام می‌کشاندم تا بتوانیم از وی فیلم سیاه تهیه کنیم. پس از تهیه فیلم نیز قصد اخاذی از وی را داشتیم که دستگیر شدیم.

به گفته سرهنگ حشمت سلیمانی، رئیس پلیس فتا فارس، پس از اعترافات متهمان برای هر دوی آنها قرار قانونی صادر شد و این پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

ارسال نظر