زمان مطالعه: 4 دقیقه

تیراندازی مرگبار برادران خشن در نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری برادران متهم به قتل در بلوار شهید بهشتی این شهرستان توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.
03 شهریور 1400
شناسه : 78431
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/78431
1113+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری برادران متهم به قتل در بلوار شهید بهشتی این شهرستان توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری برادران متهم به قتل در بلوار شهید بهشتی این شهرستان توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در تشریح این خبر گفت: یازدهم خرداد ماه سال جاری خبر نزاع و درگیری دسته جمعی و هم چنین تیراندازی با اسلحه شکاری در محدوده بلوار شهید بهشتی به مرکز ١١٠ اعلام و بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ طالقانی به محل اعزام شدند. 

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد تعدادی افراد که  سابقه شرارت و درگیری داشته اند به دلیل اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده که بر اثر تیراندازی با اسلحه شکاری یک نفر به نام محمد ۴۲ ساله مجرح و به بیمارستان منتقل اما به رغم تلاش پزشکان در بیمارستان فوت و یک نفر دیگر نیز مجروح که بلافاصه فیلم  صحنه درگیری در فضای مجازی پخش و حساسیت هایی را به وجود آورد.

وی اظهار داشت: با تایید خبر قتل بلافاصله بازپرس ویژه قتل در محل حاضر و دستورات لازم را صادر که کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی به همراه ماموران دایره تجسس کلانتری تحقیقات فنی و پلیس را زیر نظر بازپرس ویژه آغاز  کردند. 

 این مقام انتظامی تصریح کرد: در همان ساعات اولیه سه نفر از عوامل نزاع دستگیر ضمن اینکه همه افراد شرکت کننده در نزاع نیز شناسایی و مشخص شد و متهمان اصلی و عوامل تیراندازی دو برادر که سابقه نزاع را در پرونده خود داشتند بلافاصله از نیشابور متواری شده اند.

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: تیم رسیدگی کننده به پرونده به همراه مقام قضایی پس از بازبینی دقیق دوربین ها و انجام تحقیقات میدانی عوامل تیراندازی و قتل را شناسایی که بدلیل متواری بودن دستور انتشار تصاویر متهمان توسط مقام قضایی صادر شد.

سرهنگ حسینعلی زاده افزود: کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی با نظارت مستقیم رییس پلیس آگاهی، هدایت فرمانده انتظامی شهرستان و هم چنین حمایت دادستان و پشتیبانی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) رصد اطلاعاتی متهمان را به منظور دستگیری در دستور کار قرار داده و افراد تحت تعقیب دایم محل سکونت خود را تغییر می دادند.

وی ادامه داد: در پی رد زنی های اطلاعاتی مخفیگاه متهمان در شهر قدس حومه تهران شناسایی که پس از اخذ نیابت قضایی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی هر دو برادر که از حضور کارآگاهان شگفت زده شده بودند دستگیر و به نیشابور منتقل و پس از اعتراف با دستور قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی است و مطمئن باشید خدمتگزاران شما در نیروی انتظامی برای حفظ نظم و امنیت و برخورد قانونی با مخلان امنیت از هیچ تلاش و کوششی حتی ایثار جان خود دریغ نخواهند کرد.

ارسال نظر