زمان مطالعه: 1 دقیقه

کتک زدن آمر به معروف در مهرشهر کرج

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری سه نفر از افرادی که یک آمر به معروف را در یکی از فروشگاه‌های منطقه مهرشهر کرج مورد ضرب و شتم قرار داده بودند، خبر داد.
03 شهریور 1400
شناسه : 78428
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/78428
494+
بالا
فرمانده انتظامی البرز از دستگیری سه نفر از افرادی که یک آمر به معروف را در یکی از فروشگاه‌های منطقه مهرشهر کرج مورد ضرب و شتم قرار داده بودند، خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری سه نفر از افرادی که یک آمر به معروف را در یکی از فروشگاه‌های منطقه مهرشهر کرج مورد ضرب و شتم قرار داده بودند، خبر داد.

سردارعباسعلی محمدیان گفت: در پی اعلام خبری از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد درگیری در یکی از فروشگاه‌های منطقه مهرشهر کرج، بلافاصله ماموران کلانتری ۲۱ فاز چهار به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد که یکی از شهروندان به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی توسط دو زن و یک مرد در داخل فروشگاه زنجیره‌ای، به آن‌ها محترمانه تذکر لسانی داده بود و آنها ضمن عدم توجه به این تذکر آمر به معروف را مورد ضرب و شتم قرار داده و از محل متواری شده بودند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ادامه روند تحقیقات با دستور مقام قضائی به پلیس امنیت عمومی ارجاع شد، ماموران با انجام اقدامات پلیسی هویت ضارب اصلی که جوانی حدود ۳۵ساله بود را شناسایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در کمتر ۴۸ ساعت دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهم پس از دستگیری ابتدا منکر انجام هرگونه درگیری بود اما با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به ضرب و شتم آمر به معروف باهمراهی دوخانم مورد تذکراعتراف نمود.

سردار محمدیان با بیان اینکه همدستان متهم نیز در دو عملیات جداگانه دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: پس از تکمیل تحقیقات، متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان اذعان کرد: حمایت از آمران به معروف از وظایف اصلی پلیس بوده و در این خصوص باهیچ فردی تعارف ندارد.

ارسال نظر