زمان مطالعه: 2 دقیقه

علت آتش‌سوزی در جایگاه CNG سمنان مشخص شد

مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری سمنان از آتش‌سوزی در یک جایگاه CNG شهر سمنان خبر داد و گفت: این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی نداشته است.
01 شهریور 1400
شناسه : 78340
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/78340
253+
بالا
مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری سمنان از آتش‌سوزی در یک جایگاه CNG شهر سمنان خبر داد و گفت: این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی نداشته است.

حادثه 24 - مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری سمنان از آتش‌سوزی در یک جایگاه CNG شهر سمنان خبر داد و گفت: این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی نداشته است.

سعید اسمعیل‌پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حوالی ساعت 20 و 30 دقیقه شب گذشته از طریق سامانه 125 گزارش حریق در این جایگاه به سازمان آتش نشانی اعلام و همکاران ما بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و گستردگی حریق تیم هایی از سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام و در کمترین زمان ممکن عملیات اطفا حریق آغاز شد.

مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری سمنان با بیان اینکه چهار خودرو و 12 نیرو در ابتدای حادثه به محل اعزام شدند خاطرنشان کرد: همکاران پرتلاش ما در کمترین زمان ممکن حریق مرکزی را اطفا و تجهیزات جایگاه CNG از محل خارج شد.

اسمعیل‌پور افزود: خوشبختانه در جریان این سانحه هیچ فردی آسیب ندیده است.

همچنین صباغیان فرمانده تیم های عملیاتی اعزام شده به محل در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در مجموع 15 نیروی امدادی از سه ایستگاه آتش نشانی در این عملیات حضور داشته و توانستند به کمک سه خودروی سبک و سنگین اعزام شده،حریق را به طور کامل خاموش کنند.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص چگونگی وقوع این حادثه افزود: در این حادثه لوله اصلی مخزن سی ان جی دچار حریق و سپس انفجار شده و شعله ها با فشار زیاد زبانه می کشیدند.

این آتش نشان سمنانی از ایمن‌سازی محل از سوی تیم های عملیاتی خبر داد و اضافه کرد: در ابتدا عملیات ایمن‌سازی محل انجام و ضمن منع عبور و مرور در ادامه با همکاری شرکت گاز سمنان شیر اصلی را بستیم و در ادامه عملیات خنک سازی را اجرایی کردیم.

فرمانده تیم های عملیاتی اعزام شده به محل این حادثه گفت: با اشاره به علت آتش سوزی در جایگاه CNG اتوبوس رانی سمنان افزود: علت وقوع حادثه از طریق کارشناسان این امر در دست بررسی است و متعاقبا از طریق مسوولان ذی‌ربط اعلام خواهد شد.

 

ارسال نظر