زمان مطالعه: 1 دقیقه

مادر بی رحم پسر 6 ساله اش را برای ازدواج مجدد کشت

مادری که پسر ۶ ساله اش را کشته ودوفرزند دیگرش را در پارک رها کرده بود تا با نامزدش جدیدش زندگی تازه ای را آغاز کند بازداشت شد.
31 مرداد 1400
شناسه : 78306
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/78306
256+
بالا
مادری که پسر ۶ ساله اش را کشته ودوفرزند دیگرش را در پارک رها کرده بود تا با نامزدش جدیدش زندگی تازه ای را آغاز کند بازداشت شد.

حادثه 24 - مادری که پسر ۶ ساله اش را کشته ودوفرزند دیگرش را در پارک رها کرده بود تا با نامزدش جدیدش زندگی تازه ای را آغاز کند بازداشت شد.

به نقل از کرایم ، متهم  بریتانی لین به همراه نامزد جدیدش ۳ فرزند خود را به پارکی در اوهایوی آمریکا برده و قصد ترک کردن آنها را داشته است در همین زمان پسر ۶ ساله او به در خودروی شان چسبیده تا همراه مادرش برود اما به دلیل بالابودن سرعت ماشین پسر بچه زمین خورده و بر اثر ضربه مغزی جان سپرده است.

این زوج قاتل جسد پسر بچه را با خود به خانه برده و پس از یک روز جسد را درون رودخانه اوهایو پرت کرده اند اما ماموران پلیس چند روز بعد جسد قربانی – جیمز – ۶ ساله را یافته و مادر و نامزد جدید مادرش را به جرم قتل وی بازداشت کردند.

خواهر و برادر بزرگتر قربانی به ماموران پلیس بیان کردند که چطور مادرشان قصد داشته تا آنها را ترک کند تا بتواند زندگی جدید و راحتی را برای خود آغاز کند اما این کار جان برادر ۶ ساله شان را گرفته است.

سخنگوی پلیس بیان کرد که دو متهم بازداشت و دو فرزند این مادر قاتل تحت حفاظت سازمان حمایت از کودکان قرار گرفتند.

ارسال نظر