زمان مطالعه: 1 دقیقه

کارمند بندرعباسی در واتس آپ آبروی همکارش را برد

رئیس پلیس فتای هرمزگان گفت: فردی که با انتشار مطالب کذب و توهین‌آمیز در یکی از شبکه‌های اجتماعی علیه یکی از همکاران خود باعث آبروریزی وی شده بود، توسط پلیس فتای هرمزگان دستگیر شد.
31 مرداد 1400
شناسه : 78289
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/78289
327+
بالا
رئیس پلیس فتای هرمزگان گفت: فردی که با انتشار مطالب کذب و توهین‌آمیز در یکی از شبکه‌های اجتماعی علیه یکی از همکاران خود باعث آبروریزی وی شده بود، توسط پلیس فتای هرمزگان دستگیر شد.

حادثه 24 - رئیس پلیس فتای هرمزگان گفت: فردی که با انتشار مطالب کذب و توهین‌آمیز در یکی از شبکه‌های اجتماعی علیه یکی از همکاران خود باعث آبروریزی وی شده بود، توسط پلیس فتای هرمزگان دستگیر شد.

احسان بهمنی گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان و مبنی بر انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و دادن نسبت‌های غیرواقعی به ایشان در یکی از شبکه‌های اجتماعی، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد فردی ناشناس با هویت نامعلوم در گروهی در شبکه اجتماعی واتس آپ اقدام به انتشار محتوا و مطالب کذب بر علیه شاکی کرده است.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: با انجام تحقیقات فنی پلیسی متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر وجهت انجام تحقیقات به پلیس فتا منتقل شد.

بهمنی اضافه کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد و از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد اما در نهایت با مشاهده مستندات، لب به اعتراف گشود و ارتکاب جرم را پذیرفت

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان خاطرنشان کرد: توهین، افترا، تهمت، تمسخر، ارسال پیام خصوصی وانتشار شماره تماس افراد و یا اطلاعات کاری و خصوصی آن‌ها در فضای مجازی یا در شبکه‌های اجتماعی و غیره از مصادیق مزاحمت اینترنتی است و برابر ماده ۶۴۱ قانون مجازات اسلامی هرگاه کسی در فضای مجازی برای اشخاص ایجاد مزاحمت کند به حبس از یک تا شش ماه محکوم خواهد شد.

بهمنی بیان کرد: کاربران در صورت مواجهه با موارد مشابه و وقوع هرگونه مشکل در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در میان بگذارند.

 

ارسال نظر