زمان مطالعه: 1 دقیقه

شلیک اشتباهی پسر نوجوان جان پدرش را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از مرگ مرد ۴۴ ساوجی بر اثر شلیک سهوی فرزند نوجوانش با اسلحه شکاری در یکی از مناطق کوهستانی این شهرستان خبر داد.
30 مرداد 1400
شناسه : 78263
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/78263
246+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از مرگ مرد ۴۴  ساوجی بر اثر شلیک سهوی فرزند نوجوانش با اسلحه شکاری در یکی از مناطق کوهستانی این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از مرگ مرد ۴۴  ساوجی بر اثر شلیک سهوی فرزند نوجوانش با اسلحه شکاری در یکی از مناطق کوهستانی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی در تشریح این حادثه ناگوار بیان کرد: در ساعت ۲۱:۴۷ روز گذشته برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس مبنی بر فوت مردی ۴۴ ساله در منطقه کوهستانی یل آباد شهرستان ساوه، بلافاصله مأموران پلیس و نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور بهنگام مأموران در محل و واکاوی دقیق حادثه، مشخص شد که  پدر و پسری با یکدیگر به قصد شکار عازم این منطقه کوهستانی شده بودند که در هنگامی که پسر نوجوان، سرگرم بازی کردن با اسلحه شکاری پدر بوده است، بر اثر شلیک سهوی به سوی او، باعث جراحات شدید و مرگ پدرش شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با اشاره به انتقال جسد متوفی از سوی نیروهای امدادی به پزشکی قانونی پس از هماهنگی با مقام قضائی افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

ارسال نظر