زمان مطالعه: 1 دقیقه

شناسایی عامل قدرت نمایی در فضای مجازی

رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی اظهار کرد: فردی که اقدام به ترویج شرارت و خشونت در فضای مجازی می‌کرد، شناسایی شد.
27 مرداد 1400
شناسه : 78221
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/78221
283+
بالا
رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی اظهار کرد: فردی که اقدام به ترویج شرارت و خشونت در فضای مجازی می‌کرد، شناسایی شد.

حادثه 24 - رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی اظهار کرد: فردی که اقدام به ترویج شرارت و خشونت در فضای مجازی می‌کرد، شناسایی شد.

سرهنگ علی محمدپور، امروز چهارشنبه ۲۷ مردادماه به رسانه‌های گروهی گفت: در رصد و پایش شبانه‌روزی فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان نهبندان، صفحه‌ای در فضای مجازی مشاهده شد که گرداننده آن با انتشار تصاویر سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی و ترویج خشونت می‌کرد، از این رو پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده، مالک صفحه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به این پلیس تحویل داده شد.

وی گفت: متهم در بازجویی‌ها در ابتدا منکر ارتکاب جرم انتسابی شد، ولی در مواجهه با مدارک ، مستندات و ادله دیجیتال جمع‌آوری شده به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را از انتشار این تصاویر، جذب مخاطب و بالابردن تعداد دنبال کننده‌ها اعلام کرد.

محمدپور بیان کرد: امنیت و آسایش شهروندان در فضای مجازی یکی از مهم‌ترین اولویت پلیس فتا است ، قطعا قدرت‌نمایی با سلاح گرم و سرد و ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی جرم بوده و پلیس با قاطعیت و به صورت ویژه با هنجارشکنان در این فضا برابر قانون برخورد خواهد کرد.

وی از شهروندان خواست هشدارهای پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به نشانی  www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

ارسال نظر