زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ هولناک 5 سرنشین تاکسی در تصادف با تریلی در محور نهاوند - بروجرد

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر نهاوند گفت: بر اثر برخورد سواری پژو با تریلی در محور نهاوند به بروجرد پنج نفر کشته شدند.
23 مرداد 1400
شناسه : 78145
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/78145
640+
بالا
مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر نهاوند گفت: بر اثر برخورد سواری پژو با تریلی در محور نهاوند به بروجرد پنج نفر کشته شدند.

حادثه 24 - مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر نهاوند گفت: بر اثر برخورد سواری پژو با تریلی در محور نهاوند به بروجرد پنج نفر کشته شدند.

عباس ترکاشوند شنبه ۲۳ مرداد در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه شب گذشته تصادف دل‌خراشی در جاده نهاوند به بروجرد رخ داد که متأسفانه پنج کشته بر جای گذاشت، اظهار کرد: این تصادف بین یک دستگاه خودرو تاکسی و یک تریلی اتفاق افتاده است.

وی در تشریح جزئیات این حادثه ، تصریح کرد: طی اعلان مرکز کشیک اداری در ساعت ۲۳:۰۱ مبنی بر برخورد یک دستگاه سواری پژو تاکسی و تریلی کشنده در مسیر روستای جعفرآباد در حد فاصل محور نهاوند به بروجرد تیم پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر شهید خدارحمی مستقر در سه‌راهی قلعه‌قباد به محل حادثه اعزام شد.

ترکاشوند با بیان اینکه در این حادثه متأسفانه دو نفر خانم از سرنشینان خودروی پژو به علت شدت صدمات وارده در دم فوت کردند، افزود: مصدومین محبوس شده نیز توسط عوامل آتش‌نشانی رهاسازی و دیگر سرنشینان با تلاش عوامل اورژانس و هلال‌احمر به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند اعزام شدند.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر نهاوند با اشاره به اینکه متأسفانه همچنین دیگر سرنشین پژو که خانمی باردار بوده به علت شدت صدمات وارده با وجود تلاش تیم‌های امدادی و درمانی فوت شد، بیان کرد: سرنشینان خودرو پژو ساکن روستای وارینه نهاوند بودند و این عملیات در ساعت ۱:۲۵ دقیقه بامداد به پایان رسید.

وی در پایان یادآور شد: متأسفانه دو مجروح دیگر این حادثه در بیمارستان فوت شدند و شمار جانباختگان این حادثه تلخ به پنج نفر رسید.

ارسال نظر