زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرد متجاوز زیر تخت خواب زن جوان مخفی شده بود

سارق متجاوزی که در فرصتی مناسب وارد خانه زنی در سنگاپور شده بود خود را زیر تختخواب پنهان کرد و شب هنگام به قربانی خود تعرض کرد.
20 مرداد 1400
شناسه : 78070
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/78070
976+
بالا
سارق متجاوزی که در فرصتی مناسب وارد خانه زنی در سنگاپور شده بود خود را زیر تختخواب پنهان کرد و شب هنگام به قربانی خود تعرض کرد.

حادثه 24 - سارق متجاوزی که در فرصتی مناسب وارد خانه زنی در سنگاپور شده بود خود را زیر تختخواب پنهان کرد و شب هنگام به قربانی خود تعرض کرد.

به نقل از یاهو، متهم رافیع سعید۳۴ ساله پس از سرقت ساعت های لوکس و جواهرات زن و تعرض  به وی از خانه اش گریخته است.

گزارش های پلیس سنگاپور نشان میدهد مهاجم از در ورودی نیمه بازخانه همسایه خود را به خانه این زن رسانده تا نیت شوم خود را اجرایی کند.

اطلاعات پلیس نشان میدهد در مدت زمان ورود مهاجم او زیر تختخواب بوده و زن بی خبر از حضور مرد غریبه فعالیتهای روزانه را انجام می داد در همین زمان مهاجم یک بار از خانه خارج شده و اشیاء سرقتی را با خود برده است و دوباره ساعت ۶ بعد از ظهر به خانه باز گشته و زیر تخت پنهان شده است و در فرصتی مناسب زن را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

این مرد مهاجم پس از دستگیری اعتراف کرد که با کمک یکی از دوستانش با نقشه خانه زن قربانی آشنا شده تا بتواند وارد خانه شده و ساعت های لوکس و اشیاء گران قیمت را بدزدد اما وسوسه شده و به زن نیز تعرض کرده است.

ارسال نظر