زمان مطالعه: 2 دقیقه

خالکوبی روی دست، سارق سابقه دار را لو داد

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل خبر داد و گفت: خالکوبی روی دست یکی از سارقان، متهم را لو داد.
20 مرداد 1400
شناسه : 78056
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/78056
511+
بالا
معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل خبر داد و گفت: خالکوبی روی دست یکی از سارقان، متهم را لو داد.

حادثه 24 - معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل خبر داد و گفت: خالکوبی روی دست یکی از سارقان، متهم را لو داد.

علی کنجوریان بیان داشت: مدتی قبل مرد جوانی با مراجعه به کلانتری محل سکونت در منطقه پاسداران از سرقت خانه اش توسط سارق یا سارقان اعلام شکایت کرد.

وی عنوان کرد: پرونده با موضوع سرقت منزل برای رسیدگی تخصصی به اداره هفدهم پلیس آگاهی ارجاع شد و کارآگاهان در نخستین گام از تحقیقات میدانی خود اقدام به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت کردند و تصاویری از سارقان که ۲ نفر بودند بدست آمد.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با بررسی تصویر متهمان، خالکوبی بر روی دست یکی از آن‌ها مشاهده شد. در ادامه بررسی‌ها با این احتمال که سارقان بالکن رو، سابقه کیفری در پرونده خود داشته باشند، کارآگاهان به سراغ پرونده متهمان سابقه دار اداره اگاهی رفتند. با بررسی تصاویر متهمان و باتوجه به خالکوبی روی دست یکی از سارقان، هویت یکی از آن‌ها به نام مجید ۳۱ ساله بدست آمد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری مجید آغاز شد و در بررسی‌ها مشخص شد که متهم در درگیری مسلحانه طایفه‌ای در یکی از شهرستان‌های غربی کشور بازداشت شده است.

 کنجوریان افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، کارآگاهان راهی شهرستان مورد نظر شده و متهم جوان به اداره هفدهم منتقل کردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته از سارق اظهار داشت: متهم جوان ابتدا منکر سرقت بود، اما در برابر مدارک پلیسی به سرقت‌های سریالی از ۲ سال قبل تا اواخر سال ۹۹ اعتراف کرد و گفت: من به اتفاق همدستم با پرسه زنی در مناطق شمال شهر تهران با شناسایی منازلی که در فاقد ایمنی لازم هستند از طریق بالکن وارد منزل شده سپس اموال با ارزش را سرقت و به مالخر می‌فروختیم و پول حاصله را صرف خوشگذرانی می‌کردیم.

این مقام انتظامی در پایان گفت: با توجه به اعتراف سارق جوان اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری همدستان و خریداران اموال مسروقه ادامه داشته و متهم تا کنون به ۱۵ فقره سرقت منزل به شیوه بالکن روی معترف شده است.

ارسال نظر