زمان مطالعه: 1 دقیقه

کشف جسد شعله ور در بلوار شفای مشهد

آتش نشانان مشهدی شعله های سرکش آتشی را خاموش کردند که از جسد مردی میان سال زبانه می کشید.
19 مرداد 1400
شناسه : 77995
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/77995
1086+
بالا
آتش نشانان مشهدی شعله های سرکش آتشی را خاموش کردند که از جسد مردی میان سال زبانه می کشید.

حادثه 24 - آتش نشانان مشهدی شعله های سرکش آتشی را خاموش کردند که از جسد مردی میان سال زبانه می کشید.

این حادثه وحشتناک شب دوشنبه گذشته در بلوار شفای مشهد هنگامی لو رفت که نگهبان یک انبار بزرگ با دیدن شعله های آتش که در کنار سطل زباله زبانه می کشید بی درنگ با آتش نشانی تماس گرفت و ماجرای آتش سوزی را اطلاع داد.

طولی نکشید که امدادگران آتش نشانی خود را به محل رساندند و بلافاصله عملیات اطفا را آغاز کردند. زمانی که در تاریکی شب شعله های آتش فروکش کرد و امدادگران برای ایمن سازی و جلوگیری از شعله ور شدن دوباره آتش، زباله ها را زیر و رو کردند، ناگهان با جسد مردی روبه رو شدند که در حال سوختن بود. نیروهای آتش نشانی با دیدن این صحنه هولناک، درنگ نکردند و موضوع را به ماموران انتظامی اطلاع دادند.

دقایقی بعد ماموران کلانتری شفا به خیابان شهید سلامی 6 عزیمت کردند و با حفظ صحنه جنایت، مراتب را به اطلاع قاضی ویژه قتل عمد رساندند.

این گونه بود که با حضور قاضی دکتر حسن زرقانی در محل کشف جسد سوخته، بررسی های قضایی آغاز و مشخص شد جسد مربوط به مردی 45 تا 55 ساله است که در جای دیگری به قتل رسیده و سپس عامل یا عاملان جنایت، جسد را به محل مذکور انتقال داده و در کنار زباله ها به آتش کشیده اند. تحقیقات میدانی مقام قضایی همچنین بیانگر آن بود که مرد میان سال بر اثر وارد آمدن ضرباتی به ناحیه سر در حالی به قتل رسیده است که پلاستیکی نیز به سر وی کشیده شده بود. تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت وحشتناک با صدور دستورات محرمانه قضایی، توسط سرهنگ حمیدفر (افسر پرونده) ادامه دارد.

دیدگاه ها
  • بی نام
    19 مرداد 1400
    خاک توسرمون

    پاسخ

پاسخ به :
= 5-4
ارسال نظر