زمان مطالعه: 3 دقیقه

قاتل زن ۳۱ ساله در اسفراین اعدام شد / او جنازه زن جوان را تکه تکه کرده بود

مردی که با انگیزه سرقت جواهرات زنی او را به قتل رسانده و پس از مثله کردن جسدش بقایای آن را به آتش کشیده بود با قطعی شدن حکم قصاصش به دار مجازات آویخته شد.
18 مرداد 1400
شناسه : 77973
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/77973
1432+
بالا
مردی که با انگیزه سرقت جواهرات زنی او را به قتل رسانده و پس از مثله کردن جسدش بقایای آن را به آتش کشیده بود با قطعی شدن حکم قصاصش به دار مجازات آویخته شد.

حادثه 24 - مردی که با انگیزه سرقت جواهرات زنی او را به قتل رسانده و پس از مثله کردن جسدش بقایای آن را به آتش کشیده بود با قطعی شدن حکم قصاصش به دار مجازات آویخته شد.
اسفندماه سال 96 خانواده زنی که ساکن اسفراین واقع در استان خراسان شمالی بود نزد پلیس رفتند و از مفقود شدن او خبر دادند. با اعلام این خبر تلاش های ماموران برای یافتن زن گم شده آغاز شد تا اینکه چند روز بعد با کشف بقایای سوخته جسدی در یک باغ معلوم شد او به قتل رسیده است. پیکر زن جوان در شرایطی کشف شد که مثله شده و در آتش سوزانده شده بود. این موضوع نشان می داد قاتل قصد داشته هیچ ردی از خود به جا نگذارد. با این حال تحقیقات کارآگاهان پلیس ادامه پیدا کرد تا اینکه چند روز بعد آنها موفق شدند عامل جنایت را دستگیر کنند. او در جریان بازجویی ها به قتل زنن جوان اعتراف کرد و گفت با انگیزه سرقت جواهراتش او را به قتل رسانده است. او گفت: زن جوان را بیهوش کردم و او را به باغی کشاندم و بعد از سرقت جواهراتش او را به قتل رساندم و برای از بین بردن آثار جرم جسد را مثله کرده و به آتش کشیدم.
با اعترافات متهم، او در دادگاه کیفری یک استان خراسان شمالی محاکمه و با درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد. هرچند او به رای دادگاه اعتراض کرد اما این رای در دیوانعالی کشور نیز تایید و شمارش معکوس برای اجرای حکم قصاص آغاز شد.
نادرنژاد اقداش، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسفراین در این باره گفت:‌ قاتل به موجب دادنامه صادره از شعبه اول دادگاه کیفری استان به یک فقره قصاص نفس با اخذ تفاضل دیه و به علاوه از حیث جنبه عمومی جرم سرقت مقرون به آزار نیز به ۱۰ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق و همچنین از جهت جنایت بر میت به لحاظ قطع هر دو پا و سوزاندن جسد به تحمل ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد که در پایان با تأیید رأی بدوی در شعبه سیزدهم دیوان عالی کشور، همه چیز مهیای اجرای حکم شد.
وی ادامه داد: با بی نتیجه ماندن تلاش ها برای جلب رضایت اولیای دم سرانجام با گذشت 4 سال از جنایت، قاتل به دار مجازات آویخته شد.

ارسال نظر