زمان مطالعه: 2 دقیقه

کشته شدن موسی باباخانی، سرکرده گروهک تروریستی دموکرات کردستان در اربیل

موسی باباخانی، از تروریست های معروف و عضو کادر رهبری گروهک تروریستی دموکرات کردستان در اربیل طی یک حادثه مشکوک کشته شد.
17 مرداد 1400
شناسه : 77906
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/77906
1106+
بالا
موسی باباخانی، از تروریست های معروف و عضو کادر رهبری گروهک تروریستی دموکرات کردستان در اربیل طی یک حادثه مشکوک کشته شد.

حادثه 24 - موسی باباخانی، از تروریست های معروف و عضو کادر رهبری گروهک تروریستی دموکرات کردستان در اربیل طی یک حادثه مشکوک کشته شد.

منابع خبری از کشته‌شدن سرکرده گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان ایران خبر می‌دهند. برخی گزارش‌های دریافتی، از کشته‌شدن یکی از سرکردگان گروهک تروریستی موسوم به «حزب دموکرات کردستان ایران» در منطقه کردستان عراق خبر می‌دهند.

گروهی ناشناس،‌ «موسی باباخانی» رهبر تروریستی حزب دموکرات کردستان ایران را که تحت حمایت سازمان تروریستی موساد رژیم صهیونیستی بوده در هتلی در اربیل عراق ترور کرده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها، این تروریست تجزیه‌طلب ابتدا از اعضای گروهک تروریستی «حدکا» ( حزب دموکرات کردستان ایران ) بود که چند سال پیش بر اثر اختلافاتی به گروهک تروریستی دیگری تحت عنوان «حدک» ( حزب دموکرات کردستان ) پیوست و از افراد فعال عملیاتی و تبلیغاتی در کادر مرکزی این گروهک علیه ایران بود.

گروه تروریستی حزب دمکرات کردستان نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، جنازه موسی باباخانی، عضو کمیته مرکزی این حزب بامداد روز شنبه ۱۶ مرداد (۷ اوت)، در یکی از اتاق‌های هتل گولی‌سلیمانی در شهر اربیل پیدا شده است. بنابر اعلام این گروه باباخانی روز پنجشنبه ١۴ مرداد (۵ اوت) در مسیر شهر اربیل ربوده شده و آثار شکنجه شدید بر بدنش مشهود بوده است.

موسی باباخانی متولد سال ۱۳۶۰ و اهل کرمانشاه بوده و در سن ١٨ سالگی به حزب دمکرات کردستان پیوست. او در آخرین کنگره این حزب به عضویت کمیته مرکزی انتخاب شده بود. گفته می‌شود، جسد موسی باباخانی به پزشکی قانونی اربیل منتقل شده است.

ارسال نظر