زمان مطالعه: 2 دقیقه

عامل جنایت در بلوار قیام دستگیر شد

پسر جوانی که به اتهام قتل یکی از دوستانش در بلوار قیام دستگیر شده درحالی‌که دوربین‌های مداربسته صحنه قتل توسط او را ضبط کرده‌اند و از سویی او با لباس‌های خونین توسط مردم دستگیر شده است می‌گوید بی‌گناه است و نقشی در قتل دوستش ندارد.
17 مرداد 1400
شناسه : 77904
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/77904
986+
بالا
پسر جوانی که به اتهام قتل یکی از دوستانش در بلوار قیام دستگیر شده درحالی‌که دوربین‌های مداربسته صحنه قتل توسط او را ضبط کرده‌اند و از سویی او با لباس‌های خونین توسط مردم دستگیر شده است می‌گوید بی‌گناه است و نقشی در قتل دوستش ندارد.

حادثه 24 - پسر جوانی که به اتهام قتل یکی از دوستانش در بلوار قیام دستگیر شده درحالی‌که دوربین‌های مداربسته صحنه قتل توسط او را ضبط کرده‌اند و از سویی او با لباس‌های خونین توسط مردم دستگیر شده است می‌گوید بی‌گناه است و نقشی در قتل دوستش ندارد.

ساعت 21جمعه به مأموران کلانتری 116مولوی خبر رسید که پسر جوانی در بلوار قیام به‌دست دوستش به قتل رسیده است. وقتی مأموران به محل حادثه رسیدند دقایقی از این جنایت می‌گذشت. جوانی 21ساله کنار خیابان روی زمین افتاده و بر اثر ضربه چاقو جانش را از دست داده بود. همچنین معلوم شد عامل جنایت دوست اوست که بعد از قتل چاقو را همانجا رها کرده و گریخته، اما کمی آن طرف‌تر توسط مردم دستگیر شده بود. در این شرایط  به دستور مصطفی واحدی، بازپرس شعبه 11دادسرای امور جنایی متهم بازداشت شد و پیکر مقتول نیز به پزشکی قانونی انتقال یافت. در جریان تحقیقات اولیه یکی از دوستان مقتول به مأموران گفت: من و دوستم در خانه سرگرم پلی استیشن بودیم که قاتل با او تماس گرفت و  در خیابان قرار گذاشت. او گفت که وسایل یکی از دوستان مشترک‌شان پیش اوست و می‌خواهد این وسایل را به دوستم تحویل دهد. برای همین ما با هم به نزدیکی خیابان قیام رفتیم و او را دیدم. وی ادامه داد: چون من گرسنه بودم وارد یک ساندویچی شدم و دوستم در خیابان ماند، اما در کمتر از یک دقیقه سر و صدا شنیدم و وقتی از ساندویچی بیرون آمدم دیدم دوستم روی زمین افتاده و دوست او فرار کرده است.

در همین حال مأموران به بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته که در آنجا بود پرداختند. این تصاویر نشان می‌داد که قاتل و مقتول چند لحظه با یکدیگر صحبت می‌کنند و ناگهان قاتل چاقویی از جیبش بیرون کشیده و با آن ضربه‌ای به گردن مقتول می‌زند. به‌رغم این تصاویر اما وقتی متهم تحت بازجویی قرار گرفت دست داشتن در قتل را انکار کرد. او گفت: 9ساله بودم که به آلمان مهاجرت کردم و تا همین چند‌ ماه قبل آنجا زندگی می‌کردم اما به خاطر سرقت در آنجا دستگیر و دیپورت شدم. باور کنید من دوستم را به قتل نرسانده‌ام. براساس این گزارش هم‌اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

ارسال نظر