زمان مطالعه: 1 دقیقه

سوسیس فاسد کارگران شرکت نفتی در جاسک را راهی بیمارستان کرد

شماری از کارگران شاغل در یکی از شرکت‌های پیمانکار نفت در کوه مبارک جاسک بر اثر خوردن غذای مسموم، به بیمارستان منتقل شدند.
16 مرداد 1400
شناسه : 77895
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/77895
348+
بالا
شماری از کارگران شاغل در یکی از شرکت‌های پیمانکار نفت در کوه مبارک جاسک بر اثر خوردن غذای مسموم، به بیمارستان منتقل شدند.

حادثه 24 - شماری از کارگران شاغل در یکی از شرکت‌های پیمانکار نفت در کوه مبارک جاسک بر اثر خوردن غذای مسموم، به بیمارستان منتقل شدند.

طی ۲۴ ساعت گذشته شماری از کارگرانی که گفته می‌شود در استخدام شرکت‌های پیمانکار نفت در کوه مبارک جاسک بوده‌اند، به دلیل مسمومیت غذایی ناشی از خوردن احتمالی سوسیس فاسد به بیمارستان جاسک منتقل شدند که در این میان برخی به صورت سرپایی درمان شدند.

به نقل از کارگران؛ گفته می‌شود تعداد مسموم‌شدگانی که به بیمارستان منتقل شده‌اند حدود ۷۰ نفر هستند که از این تعداد، شماری پس از تزریق سرم، بیمارستان را ترک کردند.

بر اساس این گزارش؛ تعداد تقریبی کارگران مسموم شاغل در این شرکت نفتی تا حدود ۱۰۰ نفر برآورد می‌شود که حدود ۷۰ نفر آنها به بیمارستان منتقل شدند.

بر اساس شنیده‌ها؛ کارگرانی که بر اثر مسمومیت غذایی به بیمارستان جاسک منتقل شده‌اند احتمالا غیربومی هستند که به دلیل دور بودن از محل سکونت، خورد و خوراک آنها به وسیله شرکت پیمانکاری تامین می‌شود.

ارسال نظر