زمان مطالعه: 1 دقیقه

اعتراف سارقان شمال تهران به 126 فقره موبایل قاپی

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند ۴ نفره سارقان تلفن همراه و کشف ۱۲۶ فقره قاپ زنی در شمال تهران خبر داد.
16 مرداد 1400
شناسه : 77891
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/77891
216+
بالا
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند ۴ نفره سارقان تلفن همراه و کشف ۱۲۶ فقره قاپ زنی در شمال تهران خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند ۴ نفره سارقان تلفن همراه و کشف ۱۲۶ فقره قاپ زنی در شمال تهران خبر داد.

سرهنگ سعید دالوند اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت قاپ زنی با یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده  شمال تهران  پیگیری موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران در آغاز تحقیقات خود سرنخی از فعالیت اعضای یک باند بزرگ قاپ زنی در به دست آورده و با افزایش گشت زنی ۲ موتورسوار پس از قاپ زنی در دستگیر کردند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: ۲ متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیس به جرم خود را اعتراف کرده و ۲ همدست خود را به پلیس معرفی کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۲ عضو دیگر این باند در  عملیاتی دیگر، خاطرنشان کرد: اعضای این باند ۴ نفره در مجموع به ۱۲۶  فقره سرقت قاپ زنی در شمال تهران اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر