زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات قتل در تعمیرگاه خیابان فرجام / پلیس به دنبال قاتل فراری است

پلیس پایتخت در تعقیب پسری جوان است که پس از قتل همکارش در تعمیرگاه خودرو پا به فرار گذاشته است.
16 مرداد 1400
شناسه : 77872
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/77872
336+
بالا
پلیس پایتخت در تعقیب پسری جوان است که پس از قتل همکارش در تعمیرگاه خودرو پا به فرار گذاشته است.

حادثه 24 - پلیس پایتخت در تعقیب پسری جوان است که پس از قتل همکارش در تعمیرگاه خودرو پا به فرار گذاشته است.

ظهر سه‌شنبه گذشته به قاضی محمد زارعی، بازپرس ویژه قتل خبر رسید که جنایتی در شرق تهران رخ داده است. لحظاتی بعد بازپرس ویژه قتل به همراه تیم تجسس پلیس آگاهی تهران در محل جنایت که یک تعمیرگاه خودرو حوالی فرجام بود حاضر شدند. جایی که قتل در آنجا رخ داده بود، اتاقک محل استراحت کارگران بود و مقتول از کارکنان تعمیرگاه بود که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌ها حکایت از این داشت که مقتول حدود دوسال بود که در آن تعمیرگاه کار می‌کرده است. او اغلب شب‌ها را در اتاقک استراحت کارگران می‌خوابید اما آخرین بار به‌گفته همکارانش مرخصی گرفته اما درست روزی که برگه مرخصی‌اش را به کارفرما داده بود، به قتل رسیده بود.

همکاران مقتول تصور می‌کردند که وی به مرخصی رفته تا اینکه روز حادثه وارد اتاقک شدند و چشمشان به جسد خونین او افتاده و پلیس را خبر کرده بودند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که تمام اموال ارزشمند و گوشی موبایل مقتول در اتاق  و سرقتی صورت نگرفته بود. این مسئله نشان می‌داد که وی به‌احتمال زیاد قربانی خصومت شخصی شده است. هنوز مشخص نبود که قاتل کیست و با چه انگیزه‌ای دست به جنایت زده است؟ اما بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته حقایق تازه‌ای پیش روی تیم جنایی قرار داد. تصاویر نشان می‌داد که آخرین بار یکی از کارکنان تعمیرگاه وارد اتاقک استراحت کارگران شده و صبح خیلی زود و پیش از رسیدن بقیه کارکنان و پیدا شدن جسد مقتول، تعمیرگاه را ترک کرده است.

شکی وجود نداشت که او عامل جنایت است و در این شرایط دستور بازداشت وی صادر شد اما وقتی مأموران به محل زندگی او رفتند متوجه شدند که وی آنجا را ترک کرده و فراری شده است. از سوی دیگر کارکنان تعمیرگاه عنوان کردند که بین قاتل و مقتول اختلافی نبوده و کسی خبر ندارد که متهم فراری چرا دست به این جنایت زده است. با این حال متهم به قتل تحت تعقیب قرار گرفته تا با بازداشت وی  اسرار این جنایت فاش و انگیزه او از  قتل همکارش مشخص شود.

ارسال نظر