زمان مطالعه: 1 دقیقه

اخاذی سارقان در نظرآباد با لباس پلیس

پلیس آگاهی نظرآباد با انتشار تصاویر اعضای باند ۴ نفره سارقان تحت عنوان مامور انتظامی، از شهروندان درخواست کرد چنانچه به این روش مورد اخاذی قرار گرفته اند برای پیگیری موضوع به پلیس آگاهی این شهرستان مراجعه کنند.
13 مرداد 1400
شناسه : 77826
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/77826
287+
بالا
پلیس آگاهی نظرآباد با انتشار تصاویر اعضای باند ۴ نفره سارقان تحت عنوان مامور انتظامی، از شهروندان درخواست کرد چنانچه به این روش مورد اخاذی قرار گرفته اند برای پیگیری موضوع به پلیس آگاهی این شهرستان مراجعه کنند.

حادثه 24 - پلیس آگاهی نظرآباد با انتشار تصاویر اعضای باند ۴ نفره سارقان تحت عنوان مامور انتظامی، از شهروندان درخواست کرد چنانچه به این روش مورد اخاذی قرار گرفته اند برای پیگیری موضوع به پلیس آگاهی این شهرستان مراجعه کنند.

سرهنگ فرج اله اسدالهی فرمانده انتظامی نظرآباد با اعلام این خبر بیان داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه یک باند حرفه ای با استفاده از چندین خودرو، البسه نظامی و سلاح قلابی خود را مامور پلیس معرفی و اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان در سطح این شهرستان می کنند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله تحقیقات کارآگاهان در این زمینه آغاز و در بررسی های اولیه مشخص شد که سارقان در قالب یک باند ۴ نفره خود را به عنوان مامور پلیس معرفی و از سوژه های خود وجه نقد و لوازم با ارزش اخاذی کرده و متواری می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی اطلاعاتی موفق به شناسایی خودروی متهمان در یکی از شهرهای شمالی کشور شده که با تحت نظر قرار دادن آن در نهایت هر ۴ متهم را حین انجام اخاذی با ۲ دستگاه خودرو دنا دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف لباس نظامی و مدارک هویتی جعلی در مخفیگاه متهمان، افزود: متهمان در ابتدا منکر انجام هر گونه اخاذی بودند اما با مواجهه حضوری شکات و مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده به چند فقره اخاذی تحت عنوان مامور پلیس اقرار کردند.

سرهنگ  اسدالهی با بیان اینکه دادیار شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب نظرآباد دستور انتشار تصاویر متهمان را در رسانه ها و جراید صادر کرده است، گفت: از شهروندانی که احتمالا از سوی این افراد مورد اخاذی قرار گرفته اند درخواست می کنیم برای شناسایی سارقان و طرح شکایت به پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد واقع در سایت اداری این شهر مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۵۴۰۳۵۶۰-۰۲۶ تماس حاصل کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: برای جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو، در صورت مواجه شدن با درخواست های غیر معقول توسط افرادی که خود را مأمور دولتی معرفی می کنند حتماً از آنان کارت شناسایی معتبر درخواست کرده و هر گونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.

ارسال نظر