زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرگ عابر پیاده در تصادف با هیوندا در خط ویژه اتوبوس

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از حادثه برخورد یک دستگاه خودرو با عابر پیاده در خط ویژه اتوبوس خبر داد.
10 مرداد 1400
شناسه : 77683
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/77683
378+
بالا
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از حادثه برخورد یک دستگاه خودرو با عابر پیاده در خط ویژه اتوبوس خبر داد.

حادثه 24 - رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از حادثه برخورد یک دستگاه خودرو با عابر پیاده در خط ویژه اتوبوس خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع یک فقره تصادف فوتی و برخورد شدید سواری هیوندا با عابر پیاده در خط ویژه اتوبوس در مسیر جنوب به شمال بسیج خبر داد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار کرد: حدود ساعت ۵ بامداد امروز در مسیر جنوب به شمال بسیج قبل از ۲۰ متری افسریه، یک دستگاه سواری هیوندا که در این مسیر در حال حرکت بود، ناگهان وارد خط ویژه این مسیر شد و با عابر پیاده‌ای که همزمان در این مسیر مشغول تردد بود، به شدت برخورد کرد که بر اثر شدت ضربه وارده، این فرد در محل حادثه فوت کرد.

وی افزود: بلافاصله پس از این حادثه عوامل منطقه ۱۵ پلیس راهور فاتب در محل حاضر شدند و ضمن ایمن‌سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند.

سرهنگ مؤمنی با اعلام این مطلب که ورود به خط ویژه تخلف است و این محدوده فقط مخصوص تردد خودروهای امدادی و پلیس است، از رانندگان درخواست کرد: به هیچ عنوان وارد خط ویژه نشوند تا شاهد بروز این‌گونه حوادث در شهر تهران نباشیم.

ارسال نظر