زمان مطالعه: 2 دقیقه

اسرار دفترچه یادداشت علی پروین برملا شد

در زمان مربیگری پروین در پرسپولیس او همیشه یک دفترچه یادداشت همراه خود داشت که بین بازیکنان پرسپولیس معروف بود.اما در این دفترچه چه اسراری وجود داشت؟
03 مرداد 1400
شناسه : 77476
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/77476
756+
بالا
در زمان مربیگری پروین در پرسپولیس او همیشه یک دفترچه یادداشت همراه خود داشت که بین بازیکنان پرسپولیس معروف بود.اما در این دفترچه چه اسراری وجود داشت؟

حادثه 24 - در زمان مربیگری پروین در پرسپولیس او همیشه یک دفترچه یادداشت همراه خود داشت که بین بازیکنان پرسپولیس معروف بود.اما در این دفترچه چه اسراری وجود داشت؟

علی پروین سال‌ها به عنوان بازیکن و مربی در پرسپولیس حضور داشت و افتخارات زیادی را به همراه این تیم بدست آورد. پروین که بدون تردید یکی از اسطوره های باشگاه پرسپولیس به حساب می‌آید در سال هایی که به عنوان سرمربی این تیم فعالیت می‌کرد همه کاره تیمش بود و تمام کارهای مدیریتی و فنی پرسپولیس را خودش به تنهایی انجام می‌داد.

پروین عادت های خاصی هم داشت. یکی از این عادت‌ها به همراه آوردن یک دفتر ۴۰ برگ در تمام اردوها و بازی های پرسپولیس بود که همه بازیکنان این تیم آن را در دست اسطوره قرمزها دیده بودند. اما ماجرای دفتر ۴۰ برگ پروین چه بود؟

در این مورد یکی از بازیکنان آن سال های پرسپولیس برایمان تعریف می‌کند و می‌گوید: علی آقا همیشه یک دفتر ۴۰ برگ معروف داشت که همه هزینه های تیم مثل خورد و خوراک، لباس و توپ و ... را روی آن می‌نوشت و به نوعی دفتر حساب و کتاب پروین به حساب می‌آمد. هر پولی که به باشگاه می‌آمد علی آقا آن را می‌گرفت و می‌گفت اول باید همه هزینه های تیم از این پول کم شود و هرچقدر ماند بین بازیکنان تقسیم خواهد شد. بعضی وقت‌ها آنقدر اوضاع بد بود که می‌دیدیم یک پولی هم به علی آقا بدهکار شدیم.

یادم می‌آید یکسال کلا ۱۵۰۰ تومان قرار شد به ما بدهند و سهم بازیکنان شد ولی ما آن پول را نگرفتیم. گفتیم این پول ما نزد پروین بماند و برای مخارج باشگاه در فصل آینده استفاده شود.

ارسال نظر