زمان مطالعه: 2 دقیقه

آتش سوزی در واحد تولیدی کفش و دمپایی در قم

نیروهای آتش نشانی قم با تلاش خود حریق انبار کارخانه تولید کفش و دمپایی در قم را مهار کرده و مانع سرایت آتش به واحدهای تولیدی اطراف شدند.
28 تیر 1400
شناسه : 77300
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/77300
396+
بالا
نیروهای آتش نشانی قم با تلاش خود حریق انبار کارخانه تولید کفش و دمپایی در قم را مهار کرده و مانع سرایت آتش به واحدهای تولیدی اطراف شدند.

حادثه 24 - نیروهای آتش نشانی قم با تلاش خود حریق انبار کارخانه تولید کفش و دمپایی در قم را مهار کرده و مانع سرایت آتش به واحدهای تولیدی اطراف شدند.

حمید کریمی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، گفت: حریق در انبار کارخانه تولید کفش و دمپایی در ساعت ۱۲:۰۷ به آتش نشانی قم اعلام شد و بلافاصله نیرو‌های آتش نشان برای اطفا حریق در محل حاضر شدند.

کریمی افزود: با توجه به حجم آتش سوزی، ریزش سقف محل آتش سوزی و وجود چند کارخانه در اطراف این محل، بلافاصله تعداد ۱۰ خودروی عملیاتی آتش نشانی و سه خودروی آبرسان شهرداری در محل حاضر شدند.

وی با اشاره به تلاش نیرو‌های آتش نشان برای جلوگیری از سرایت حریق به واحد‌های تولیدی اطراف، در مرحله اول اطفا حریق، گفت: مرحله دوم عملیات اطفا داخل انبار کارخانه انجام شد و آتش نشانان هم اکنون در حال لکه گیری هستند.

سخنگوی آتش نشانی قم گفت: در این حادثه دو تن از پرسنل کارخانه دچار سوختگی شدند که به مراکز درمانی اعزام شدند.

کریمی به حضور بیش از پنجاه آتش نشان در این عملیات اشاره کرد و اضافه کرد: همچنین در این حادثه به علت مدت زیاد عملیات و گرمای هوا یکی از عوامل آتش نشانی دچار افت فشار شد که توسط عوامل اورژانش تحت درمان قرار گرفته است.

این کارخانه در بلوار خلیج فارس و ابتدای جاده قدیم کاشان واقع شده است.

ارسال نظر