زمان مطالعه: 2 دقیقه

قتل مرموز مامور اداره برق / پلیس در تعقیب عاملان جنایت

با کشف جسد مامور اداره برق در پارک، تحقیقات برای کشف اسرار این جنایت آغاز شده است.
24 تیر 1400
شناسه : 77159
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/77159
443+
بالا
با کشف جسد مامور اداره برق در پارک، تحقیقات برای کشف اسرار این جنایت آغاز شده است.

حادثه 24 - با کشف جسد مامور اداره برق در پارک، تحقیقات برای کشف اسرار این جنایت آغاز شده است.

روز شنبه، نوزدهم تیر ماه رهگذرانی که از پارکی در حوالی جنوب شرق تهران عبور می‌کردند چشمشان به جسد خونین مردی جوان افتاد که روی زمین افتاده بود. او نفس نمی‌کشید و به نظر می‌رسید که با ضربات چاقو به قتل رسیده است و شاهدان ماجرا را به پلیس گزارش کردند.

طولی نکشید که تیمی از کارآگاهان جنایی تهران همراه با بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند و تحقیقات آغاز شد. جسد متعلق به جوانی حدودا ٢٧ ساله بود که هیچ گونه مدرکی که هویت او را مشخص کند همراهش نبود. نبود آثار خون در محل پیدا شدن جسد و شواهد موجود در آنجا از این حکایت داشت که مقتول در جای دیگری به قتل رسیده و قاتل یا قاتلان پس از جنایت جسد او را به پارک منتقل و در آنجا رها کرده‌اند.

کارآگاهان در گام نخست، تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول آغاز کردند و به بررسی پرونده افراد گمشده‌ای پرداختند که گزارش ناپدید شدنشان در روزهای اخیر به پلیس اعلام شده بود.

تلاش تیم تحقیق نتیجه داد و آنها در ادامه موفق شدند هویت مقتول را شناسایی کنند. او مامور اداره برق بود که در اطراف تهران زندگی می‌کرد. به گفته خانواد‌ه‌اش، وی آخرین بار برای رفتن به محل کارش از خانه خارج شده اما دیگر بازنگشته بود و خانواده‌اش که نگران او شده بودند گزارش گم شدن وی را به پلیس اعلام کرده بودند.

به گفته آنها مقتول آخرین بار سوار بر خودرواش خانه را ترک کرده بود و شواهد نشان می‌‌داد که خودرو، موبایل و مدارک شناسایی او سرقت شده است. در ادامه مشخصات خودروی وی به تمامی تیم‌های گشتی مخابره شد تا اینکه این خودرو که در نزدیکی پرند رها شده بود کشف شد و هم اکنون گروهی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در تلاشند با بررسی‌های تخصصی عامل یا عاملان این جنایت را شناسایی و آنها را دستگیر کنند.

ارسال نظر