زمان مطالعه: 2 دقیقه

قمه کش های رباط کریم نقره داغ شدند

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در شهرستان رباط کریم خبر داد.
23 تیر 1400
شناسه : 77146
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/77146
280+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در شهرستان رباط کریم خبر داد.

حادثه 24 - جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در شهرستان رباط کریم خبر داد.

سرهنگ مهدی کرمی جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران درباره جزئیات دستگیری قمه کشان شهرستان رباط کریم اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در شهرستان رباط کریم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران بلافاصله در محل حاضر شده و دو نفر از اعضای اصلی نزاع و درگیری را دستگیر کرده و به پلیس امنیت عمومی استان انتقال دادند.

سرهنگ کرمی با بیان اینکه عاملان دیگر این نزاع و درگیری از محل متواری شده بودند، تصریح کرد: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند سایر عاملان نزاع و درگیری را شناسایی و در یک اقدام ضربتی  آنها را دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه در این نزاع و درگیری یک دستگاه خودرو و چند واحد صنفی تخریب شده بودند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ کرمی تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت و آرامش با مجرمان قاطعانه و با قدرت برخورد خواهد کرد.

ارسال نظر