زمان مطالعه: 2 دقیقه

سارقان بانک قائمشهر به دام افتادند / سرقت با سوراخ کردن دیوار بانک

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت که سارقان بانکی که هفته جاری در قائمشهر مورد دستبرد قرار گرفته بود در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند.
22 تیر 1400
شناسه : 77109
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/77109
515+
بالا
رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت که سارقان بانکی که هفته جاری در قائمشهر مورد دستبرد قرار گرفته بود در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند.

حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت که سارقان بانکی که هفته جاری در قائمشهر مورد دستبرد قرار گرفته بود در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند.

یکی از شعب بانکی در شهرستان قائمشهر ساعت حوالی هفت صبح روز شنبه هفته جاری ۱۹ تیر ماه مورد دستبرد سارقان قرار گرفت.

روابط عمومی نیروی انتطامی مازندران روز سه شنبه از قول سرهنگ علی قیصری اعلام کرد : در پی وقوع سرقت از بانکی در قائمشهر، تیمی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی و امنیت عمومی استان و  شهرستان تشکیل و اقدامات پلیس را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

وی با اشاره به این که سارقان با تخریب دیوار بانک اقدام به سرقت از آن کرده بودند، افزود : ماموران پس از بررسی های همه جانبه یکی از سارقان را شناسایی و با هماهنگی های قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران تصریح کرد: متهم در مواجهه با ادله های پلیسی و بازجویی های به عمل آمده به سرقت از بانک با همدستی چهار نفر دیگر از دوستان خود اعتراف کرد.

سرهنگ قیصری گفت : پس از هماهنگی های قضائی، در ادامه این عملیات سارقان که ساکن تهران و قائمشهر بودند ، در کمتر از ۴۸ ساعت به دام افتادندو بخشی از وجوه سرقتی از آنان کشف و ضبط شده است.

وی افزود که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع همچنان در دست بررسی است.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران بی توجهی مسئولان بانک به مسائل امنیتی را از دلایل وقوع این سرقت برشمرد و از متصدیان بانک ها، مراکز تجاری خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیس نسبت به نصب سیستم های الکترونیکی هشداردهنده در محل فعالیت خود اقدام کنند.

ارسال نظر