زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری سارقان 15 ساله در نجف آباد / آنها 20 عدد موتورسیکلت سرقت کرده بودند

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری اعضای یک باند 3 نفره سارقان موتورسیکلت و اعتراف آنها به 20 فقره سرقت خبر داد.
21 تیر 1400
شناسه : 77054
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/77054
264+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان  نجف آباد  از دستگیری اعضای یک باند 3 نفره سارقان موتورسیکلت و اعتراف آنها به 20 فقره سرقت خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان  نجف آباد  از دستگیری اعضای یک باند 3 نفره سارقان موتورسیکلت و اعتراف آنها به 20 فقره سرقت خبر داد.

 سرهنگ  محمدحسین باباکلانی  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان  نجف آباد ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 18 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری18پس از انجام اقداماتی تخصصی 3 سارق 15 ساله را در ارتباط با این سرقت ها شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان  نجف آباد ادامه داد: افراد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبه رو شدند به 20 فقره سرقت موتورسیکلت و فروش آنها به یک مالخر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری مالخر این پرونده، اظهار داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و همه متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ باباکلانی اولویت اصلی پلیس را کشف و بازگرداندن اموال مسروقه به مالکان دانست و خاطر نشان کرد: تجهیز موتورسیکلت به وسایل پیشگیری از سرقت و پارک نکردن این وسیله نقلیه در مکان های خلوت و تاریک تا حدی زیادی از سرقت آن پیشگیری می کند

ارسال نظر