زمان مطالعه: 3 دقیقه

همسر کشی در تهران / مرد خشمگین همسرش را با چاقو کشت

مرد افغانستانی که همسرش را به قتل رسانده و مادرزنش را بشدت مجروح کرده بود، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.
21 تیر 1400
شناسه : 77043
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/77043
413+
بالا
مرد افغانستانی که همسرش را به قتل رسانده و مادرزنش را بشدت مجروح کرده بود، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

حادثه 24 - مرد افغانستانی که همسرش را به قتل رسانده و مادرزنش را بشدت مجروح کرده بود، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

این مرد شامگاه دهم  تیر سال ۹۸ به خانه پدرزنش در خیابان خاوران رفت و همسر و مادر زنش را بشدت زخمی کرد. پس از انتقال آنها به بیمارستان، زن جوان جان باخت اما مادرش از مرگ نجات پیدا کرد.

مأموران کلانتری وقتی برای بررسی ماجرا به خانه مورد نظر رفتند، موفق شدند چند ساعت بعد متهم را دستگیر کنند.

مرد 44 ساله به مأموران گفت: مدتی قبل کارم را از دست دادم و دچار مشکلات مالی شدم. به همسرم گفتم بیا به کشور خودمان برگردیم تا آنجا راحت‌تر زندگی کنیم اما مخالفت کرد و با قهر به خانه پدرش رفت. من هر بار که برای دیدن همسر و فرزندانم به  خانه پدرزنم  می‌رفتم، آنها با حرف‌هایشان مرا آزار می‌دادند و وقتی از همسرم می‌خواستم همراه فرزندانم به خانه‌مان بیاید، خانواده‌اش مخالفت می‌کردند. آنها می‌گفتند چون کار درست و حسابی ندارم، بهتر است آنها همان جا بمانند.

این مرد در تشریح جزئیات درگیری خونین گفت: آخرین بار که به خانه پدرزنم رفتم، همسرم دختر و پسرم را مقابل چشمانم کتک زد و گفت آنها را با خودت به افغانستان ببر من نمی‌آیم. او  حتی می‌خواست دختر کوچکم را از بالای پله‌ها به پایین پرتاب کند که عصبانی شدم. دخالت‌های مادرزنم درگیری را بدتر کرد و من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم، کارد آشپزخانه را برداشتم و چند ضربه به همسرم و سپس به مادر زنم زدم.

وقتی این  پرونده برای رسیدگی  به  شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد، پدر و مادرزن متهم برای وی حکم قصاص خواستند و مادرزنش برای جراحت‌های وارد شده‌اش نیز دیه خواست. معاون رئیس قوه قضائیه از طرف دو فرزند صغیر قربانی درخواست دیه را مطرح کرد.

متهم نیز گفت: من هرگز راضی به مرگ همسرم نبودم. او مادر دو فرزندم بود و من خیلی پشیمان هستم، اما مادرزنم با رفتارش همسرم را تحریک می‌کرد و موجب می‌شد بین ما جدایی و دعوا باشد.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

ارسال نظر