زمان مطالعه: 4 دقیقه

مرگ هولناک پسر مینابی بر اثر اتصالی برق کولر

نوجوان 13 ساله مینابی براثر اتصالی برق کولر جان باخت. عبدالرضا رئیسی هنگام بازی درحالی‌که خیس عرق بود دستش را به‌جا کولری توی کوچه خاکی زد ناگهان صدای جیغ و فریاد، حاضران در محل را میخکوب کرد. این پسر بلافاصله بر روی زمین افتاد ...
20 تیر 1400
شناسه : 77034
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/77034
440+
بالا
نوجوان 13 ساله مینابی براثر اتصالی برق کولر جان باخت. عبدالرضا رئیسی هنگام بازی درحالی‌که خیس عرق بود دستش را به‌جا کولری توی کوچه  خاکی زد ناگهان صدای  جیغ و فریاد، حاضران در محل  را میخکوب کرد. این پسر بلافاصله بر روی زمین افتاد ...

حادثه 24 - نوجوان 13 ساله مینابی براثر اتصالی برق کولر جان باخت. عبدالرضا رئیسی هنگام بازی درحالی‌که خیس عرق بود دستش را به‌جا کولری توی کوچه  خاکی زد ناگهان صدای  جیغ و فریاد، حاضران در محل  را میخکوب کرد. این پسر بلافاصله بر روی زمین افتاد ...

 بازی تلخ

غروب پنج‌شنبه بود عده‌ای از کودکان و نوجوانان در کوچه و پس‌کوچه‌های روستای گودو بخش بنذرک میناب مشغول دویدن و بازی کردن بودند.صدای خنده و شادی آن‌ها فضا را پرکرده بود و کسی به فکرش خطور نمی‌کرد تا ساعاتی دیگر حادثه غم‌انگیز و تلخ رخ دهد و  این صداها به جیغ ، فریاد و گریه تبدیل شود.

عبدالرضا آن روز مانند اکثر اوقات به خانه پدربزرگش آمده بود با دوستانش فوتبال بازی می‌کرد. ساعاتی گذشت آن‌ها با خوشحالی و شیطنت به‌طرف هم می‌دویدند که به کوچه‌ای باریک رسیدند. کوچه‌ای که در آن تقدیر مرگ این نوجوان رقم خورده بود.

 ماجرای حادثه

یکی از نزدیکان  این نوجوان در خصوص ماجرای مرگ ناشی از اتصالی برق کولر گفت: خانه عبدالرضا از مکان حادثه، فاصله چندانی نداشت و او اکثر اوقات نزد پدربزرگ و مادربزرگش می‌آمد،آن روز هم‌خانه آن‌ها بود که بعدازظهر برای بازی از خانه خارج شد.

وی ادامه داد: ساعت 20 و 30 دقیقه 17 تیرماه جاری، هنگام بازی او به همراه هم سن و سال‌هایش  وارد یک کوچه تنگ و باریک  شدند که چند خانه آن‌طرف‌تر از خانه پدربزرگش بود، قصد عبور را داشتند اما یک‌لحظه عبدالرضا دستش به‌جا کولری همسایه زد که ناگهان دچار برق‌گرفتگی شد.

این مرد میان‌سال افزود: زمانی که عبدالرضا به زمین افتاد دوستانش وحشت‌زده اطرافیان را از این اتفاق مطلع کردند، صاحب‌خانه که اتصالی برق کولر خانه‌اش باعث مرگ این نوجوان شد سریع خود را به کوچه رساند، درحالی‌که در شوک ماجرا بود وی را بلند کرد با موتورسیکلت نزد خانواده‌اش برد که با خودرو به بیمارستان انتقال دهند.

این مرد گفت: زمانی که عبدالرضا به بیمارستان  ابوالفضل میناب منتقل شد کادر درمانی پس از اقدامات اولیه گفتند که او در همان زمان حادثه جانش را ازدست‌داده است.

 خرابی وسیله های برقی بر اثر  قطعی برق

وی با اشاره به اینکه براثر قطع و وصل شدن برق‌ها در چند روز گذشته اکثر وسیله‌ها دچار خرابی شده است گویا مرد همسایه  از خرابی و اتصالی برق کولر خانه‌اش بی‌اطلاع بود، مادر جوان عبدالرضا در این رابطه از اداره برق شکایت کرده است و خواستار مشخص شدن علت مرگ فرزندش است.

ارسال نظر