زمان مطالعه: 2 دقیقه

فروش سوالات امتحانات نهایی؛ متهمان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری ۲کلاهبردار اینترنتی که اقدام به فروش سوالات تقلبی امتحانات نهایی می‌کردند خبر داد.
20 تیر 1400
شناسه : 77011
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/77011
389+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری ۲کلاهبردار اینترنتی که اقدام به فروش سوالات تقلبی امتحانات نهایی می‌کردند خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری ۲کلاهبردار اینترنتی که اقدام به فروش سوالات تقلبی امتحانات نهایی می‌کردند خبر داد.

سرهنگ مهدی مهران فر گفت: با رصد فضای مجازی و کسب اطلاع از فروش و انتشار سوالات امتحانات نهایی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات گسترده از چند تن از دانش آموزان و همچنین بررسی دقیق شبکه‌های اجتماعی سطح شهرستان دو متهم نوزده و پانزده ساله در این شهرستان شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی مانه و سملقان اضافه کرد: پس از جمع آوری مدارک و ادله جرم هر دو متهم در آشخانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

سرهنگ مهران فر گفت: در بررسی موضوع و بازجویی تخصصی مشخص شد که متهمان ابتدا اقدام به جواب دادن به سوالات امتحانی آنلاین دانش آموزان و اخذ پول کرده و پس از مدتی روش کار خود را تغییر داده و اقدام به کلاه برداری با عنوان فروش سوالات امتحانی می‌کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه هر گونه فروش سوالات امتحانی و آزمون‌های سراسری و دریافت وجه کلاهبرداری است به والدین توصیه کرد: مراقبت بیشتری بر فعالیت فرزندان خود در فضای مجازی داشته باشند.

ارسال نظر