زمان مطالعه: 3 دقیقه

خرید و فروش نوزاد در فضای مجازی

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه پیگیر خرید و فروش نوزادان هستیم، گفت: اگر گزارشی در این حوزه مرتبط با وظایف پلیس آگاهی به دستمان برسد و ارجاع شود، با جدیت تمام پیگیری می‌کنیم.
19 تیر 1400
شناسه : 76982
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76982
394+
بالا
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ  با تاکید بر اینکه پیگیر خرید و فروش نوزادان هستیم، گفت: اگر گزارشی در این حوزه مرتبط با وظایف پلیس آگاهی به دستمان برسد و ارجاع شود، با جدیت تمام پیگیری می‌کنیم.

حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ  با تاکید بر اینکه پیگیر خرید و فروش نوزادان هستیم، گفت: اگر گزارشی در این حوزه مرتبط با وظایف پلیس آگاهی به دستمان برسد و ارجاع شود، با جدیت تمام پیگیری می‌کنیم.

سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از پیگیری گمشدگان توسط اداره آگاهی خبر داد و افزود: اداره‌ای در پلیس آگاهی به نام «فقدان» وجود دارد که وظیفه‌اش رسیدگی به گمشدگان (نوزاد یک روزه تا پیرمرد صدساله) است. لذا اگر خرید و فروشی درحال رخ دادن است یا کسی مدعی باشد یا خودمان اطلاعاتی به دست بیاوریم، حتما با جدیت موضوع را دنبال خواهیم کرد.

سردار لطفی ضمن درخواست از مردم گفت: اگر کسی بچه‌اش گم شده است یا فردی در بیمارستان اطلاعی درخصوص خرید و فروش نوزاد دارد، حتما به اداره آگاهی مراجعه کند و موضوع را به ما گزارش دهد تا همکاران بنده پیگیری کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که آیا میزان خرید و فروش نوزاد افزایش پیدا کرده است؟ بیان کرد: خرید و فروش نوزاد اصلا افزایشی نداشته است و آنچه تاکنون به پلیس آگاهی ارجاع شده عدد قابل توجه و نگران کننده‌ای نیست.

او با تاکید بر اینکه بسیاری از خرید و فروش‌های نوزادان با اهداف کلاهبرداری صورت می‌گیرد، گفت: عکس‌های خرید و فروشی که در فضای مجازی منتشر می‌شود اصلا معیاری برای بررسی صحت و سقم فروش نوازد نیست، چون یک بخشی از آن با هدف کلاهبرداری انجام می‌شود یعنی صرفا عکسی می‌گذارند تا مبلغی دریافت کنند و اصلا خبری از خرید و فروش نوزاد نیست.

سردار لطفی تاکید کرد: ما در اداره آگاهی این آمادگی را داریم که گزارش‌های مردمی یا مراجع قضائی درباره خرید و فروش نوازدان را پیگیری کنیم و از مردم نیز می‌خواهیم اگر موردی می‌شناسند به ما معرفی کنند.

ارسال نظر