زمان مطالعه: 3 دقیقه

قتل بی رحمانه دوخواهر براساس طلسم های شیطانی

جوانی که دو خواهر را به شکلی بی رحمانه در یک پارک به قتل رسانده بود جنایت هایش را بر اساس طلسم شیطانی انجام داده است.
16 تیر 1400
شناسه : 76931
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76931
337+
بالا
جوانی که دو خواهر را به شکلی بی رحمانه در یک پارک به قتل رسانده بود جنایت هایش را بر اساس طلسم شیطانی انجام داده است.

حادثه 24 -  جوانی که دو خواهر را به شکلی بی رحمانه در یک پارک به قتل رسانده بود جنایت هایش را بر اساس طلسم شیطانی انجام داده است.

به نقل از میرر؛ متهم دانیال  ۱۹ ساله دو خواهر به نام های بیبا ۴۶ ساله و  نیکول ۲۷ ساله را با ضربات چاقو در پارکی در جنوب لندن به قتل رسانده بود.

گزارش های پلیس نشان میداد که قاتل خواهران را به پشت بوته های بلند پارک کشانده و با ضربات چاقو به قتل رسانده است سپس به خانه بازگشته و تلاش کرده تا آثار جرم از جمله لباس های خونین و چاقوی خون آلودش را پنهان کند.

با کشف جسد خواهران تحقیقات پلیس اسکاتلندیارد آغاز شد و با استفاده از شواهد موجود دی ان ای قاتل کارآگاهان موفق شدند تا رد دانیال  را از طریق دی ان ای پدرش شناسایی و او را در خانه اش در لندن دستگیر کنند.

گزارش های پلیس نشان میدهد که متهم در زمان جنایت یکی از انگشتان دست خود را نیز با همان چاقوی قتاله بریده  و مجبور شده بود تا بخیه بزند. اطلاعات پلیس نشان میدهد که دانیال  در خانه اش دستگیر و ماموران پلیس اسناد زیادی از طلسم های شیطانی ، کتاب های طلسم، نمادهای دست نویس دیوها و دوپیمان خون نیز یافته اند که جنایت هر دو خواهر بر اساس طلسم صورت گرفته است این در حالی است که متهم به ماموران پلیس بیان کرد که به بیماری سندرم آسپرگر مبتلاست و حافظه اش مشکل دارد و هیچ چیز از جنایت ها را به خاطر نمی آورد. او تلاش کرده تا دیده شدنش در فیلم دوربین های مداربسته مستقر در محل جنایت و خرید چاقو را از فروشگاهی در لندن تکذیب کند اما کارآگاهان معتقدند دانیال بسیار زیرکانه جنایت های خود را برنامه ریزی کرده و تلاش می کند تا با استفاده از بیماری خود را از حکم سنگین دادگاه دو جایت شیطانی نجات دهد.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر