زمان مطالعه: 2 دقیقه

عامل تخریب منزل مسکونی مولوی بازداشت شد

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل تخریب یک واحد مسکونی در حوالی خیابان مولوی خبر داد.
16 تیر 1400
شناسه : 76920
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76920
233+
بالا
رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل تخریب یک واحد مسکونی در حوالی خیابان مولوی خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل تخریب یک واحد مسکونی در حوالی خیابان مولوی خبر داد.

غلامرضا صالحی بیان داشت: در پی دریافت شکایتی از سوی شهروندان مبنی بر عربده کشی و تخریب آیفون و شیشه‌های یک واحد مسکونی در حوالی خیابان مولوی، شناسایی متهم در دستور کار تیمی از ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد، این فرد شرور، سابقه دار بوده و تا کنون به دفعات مختلف با عناوین مجرمانه از قبیل: رعب و وحشت، عربده کشی، نزاع و درگیری دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده است.

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران اعلام کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات به دست آمد متهم با یکی از اهالی ساختمان اختلاف شخصی داشته که پس از عربده کشی و تخریب شیشه و ایفون این ساختمان از محل گریخته است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مخفیگاه اخیر متهم در حوالی خیابان رجایی شناسایی و تحت مراقبت پلیسی قرار گرفت، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی عصر روز گذشته در حالی که متهم قصد خروج از مخفیگاهش را داشت، توسط ماموران پایگاه هفتم این پلیس دستگیر شد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت افزود: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم این پلیس به بزه انتسابی اعتراف و پس از تکمیل بررسی‌های پلیسی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

وی با تاکید بر اینکه پلیس همواره با کسانی که بخواهند نظم و امنیت شهروندان را به مخاطره بیاندازند برخورد قانونی خواهد کرد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس درمیان بگذارند.

ارسال نظر