زمان مطالعه: 2 دقیقه

اغفال مسافران زن توسط راننده تاکسی اینترنتی

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری از دستگیری یک راننده تاکسی اینترنتی خبر داد که با طرح دوستی و ازدواج با مسافران خانم، از منازلشان سرقت می‌کرد.
16 تیر 1400
شناسه : 76918
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76918
361+
بالا
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری از دستگیری یک راننده تاکسی اینترنتی خبر داد که با طرح دوستی و ازدواج با مسافران خانم، از منازلشان سرقت می‌کرد.

حادثه 24 - سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری از دستگیری یک راننده تاکسی اینترنتی خبر داد که با طرح دوستی و ازدواج با مسافران خانم، از منازلشان سرقت می‌کرد.

محمد باقر قدم زاده سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل مشابه از شهروندان خانم در محله نواب، بررسی موضوع و رسیدگی به پرونده‌ها در دستور کار ماموران کلانتری ۱۰۸ نواب قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه شاکیان پرونده همه خانم بودند و پس از طرح دوستی یک راننده تاکسی اینترنتی از منزلشان سرقت شده بود، افزود: با شناسایی پلاک خودروی تاکسی اینترنتی، شناسایی مخفیگاه متهم در دستور کار قرار گرفت تا اینکه شب گذشته واحد‌های عملیاتی کلانتری نواب در حال کشت زنی در منطقه غرب تهران بودند که به یک خودرو مشکوک شدند.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران عنوان کرد: در گام نخست، ماموران کلانتری با گرفتن استعلام پلاک خودرو متوجه شدند، متهم همان راننده تاکسی اینترنتی است که با اغفال مسافران خانم از خانه‌های اموال با ارزش سرقت می‌کند.

 این مقام انتظامی با بیان اینکه طرح مهار سارق و توقیف خودروی آن عملیاتی شد، تصریح کرد: متهم پس از مشاهده گشت پلیس با خودرو از محل متواری که ماموران کلانتری در یک تعقیب و گریز طولانی خودرو متهم را متوقف و راننده آن را بازداشت کردند.

قدم زاده افزود: متهم سابقه دار و ۳۷ ساله در بازجویی‌های پلیسی صراحتا به سرقت از منزل مسافران خانم با شگرد طرح دوستی و ازدواج معترف شد.

این مقام پلیسی در پایان خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

ارسال نظر