زمان مطالعه: 1 دقیقه

حمام خون در جاده کاشان / 5 کشته و 42 زخمی

سرهنگ اصغر زارع در مورد تصادف محور نطنز_کاشان، اظهار کرد: در این تصادف که صبح امروز (چهارشنبه-۱۶ تیرماه) در آزاد راه اصفهان به کاشان اتفاق افتاد ۴ دستگاه خودرو شامل اتوبوس، کامیون، تریلی و سواری لیفان با یکدیگر برخورد کردند.
16 تیر 1400
شناسه : 76912
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76912
584+
بالا
سرهنگ اصغر زارع  در مورد تصادف محور نطنز_کاشان، اظهار کرد: در این تصادف که صبح امروز (چهارشنبه-۱۶ تیرماه) در آزاد راه اصفهان به کاشان اتفاق افتاد ۴ دستگاه خودرو شامل اتوبوس، کامیون، تریلی و سواری لیفان با یکدیگر برخورد کردند.

حادثه 24 -سرهنگ اصغر زارع  در مورد تصادف محور نطنز_کاشان، اظهار کرد: در این تصادف که صبح امروز (چهارشنبه-۱۶ تیرماه) در آزاد راه اصفهان به کاشان اتفاق افتاد ۴ دستگاه خودرو شامل اتوبوس، کامیون، تریلی و سواری لیفان با یکدیگر برخورد کردند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه هنوز مشخص نیست و در دست بررسی است، گفت: متاسفانه در این تصادف ۵ نفر سرنشین سواری لیفان در محل حادثه فوت کردند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از مردم خواست باتوجه به شرایط کرونا تا جایی که امکان دارد به سفر نروند و افزود: اگر بنا به ضرورت به مسافرت می روند باید مراقب باشند. موضوعی که در استان اصفهان با آن مواجه هستیم خستگی و خواب آلودگی است که رانندگانی که به صورت عبوری از استان اصفهان تردد می کنند باید مراقب باشند زمانی که دچار خستگی و خواب آلودگی می شوند به سفر خود ادامه ندهند و استراحت کنند.

امدادرسانی ۴ واحد امدادی فوریت های پزشکی استان اصفهان 

مدیر روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان گفت: ساعت ۹:۲۸صبح امروز طی تماس با اتاق فرمان اورژانس نطنز مبنی بر تصادف تریلی، اتوبوس مسافربری و خودرو سواری لیفان در کیلومتر ۳۵ آزادراه نطنز_کاشان، بلافاصله ۴ واحد امدادی اورژانس شهرستان نطنز و بالگرد اورژانس هوایی استان اصفهان به همراه ۲ آمبولانس هلال احمر و ۲ خودرو نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

عباس عابدی اظهار کرد: پس از انجام عملیات رهاسازی مصدومان و بررسی های اولیه مشخص شد که متاسفانه ۵ سرنشین سواری لیفان به علت شدت جراحات در دم جان باختند.

وی افزود: در این حادثه اتوبوس مسافربری که در اثر برخورد با تریلی از مسیر خود منحرف شده بود به خودروی لیفان برخورد کرد و متاسفانه باعث مرگ ۵ نفر سرنشین لیفان شد. این اتوبوس از امیدیه اهواز عازم مشهد بوده و ۴۴ مسافر داشته که در این حادثه ۸ نفر از آنها دچار مصدومیت های سطحی شده بودند و پس از دریافت خدمات فوریتهای پزشکی توسط آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان فاطمیه بادرود انتقال یافتند.

در این حادثه یک مرد، دو زن و دو کودک به دلیل شدت جراحات در دم جان باختند.

مصدومان تصادف به بیمارستان منتقل شدند

سید منصور میر ابوطالبی- رییس جمعیت هلال احمر کاشان نیز با بیان اینکه تصادف زنجیره ای در آزاد راه کاشان به نطنز ۴۲ مجروح و فوتی بر جای گذاشت، به  گفت:  حدود ساعت ۱۰ صبح امروز بر اساس گزارش دریافتی از مرکز ۱۱۵ حادثه رانندگی و برخورد اتوبوس با تریلی، خاور و سواری در آزادراه کاشان نطنز اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت ماموریت، دو خودروی عملیاتی این پایگاه در قالب تیم های امداد و نجات از پایگاه شهدای امدادگر عوارضی باغ فین به کیلومتر ۵۵ آزاد راه کاشان به نطنز در ۵ کیلومتری شهر بادرود اعزام شدند.

رییس جمعیت هلال احمر کاشان تصریح کرد: در این حادثه تیم های امدادی هلال احمر شهرستانهای کاشان و نطنز با استفاده از اقدامات فنی و ست هیدرولیک اقدامات لازم را انجام دادند.

میرابوطالبی گفت: در این حادثه پنج نفر فوت کرده، پنج نفر از مصدومان به طور سرپایی درمان شدند و دیگر مصدومان نیز توسط پرسنل ورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

ارسال نظر