زمان مطالعه: 1 دقیقه

زن و شوهر جوان سارق ویلاهای خالی در بابلسر از آب درآمدند

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند سارقان پمپ آب منازل و ویلاهای خالی از سکنه و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان بابلسر خبر داد.
14 تیر 1400
شناسه : 76856
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76856
180+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند سارقان پمپ آب منازل و ویلاهای خالی از سکنه و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان بابلسر خبر داد.

حادثه 24 - جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند سارقان پمپ آب منازل و ویلاهای خالی از سکنه و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان بابلسر خبر داد.

سرهنگ سیدموسی حسینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت پمپ آب از منازل و ویلاهای خالی از سکنه در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک زوج سارق و یک مالخر اموال سرقتی در این ارتباط شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان دستگیر و به ۲۶ فقره سرقت پمپ آب از منازل و ویلاهای خالی از سکنه در این شهرستان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند به مردم توصیه کرد: ضمن همکاری با پلیس در برقراری نظم و امنیت عمومی، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در محدوده محل سکونت خود مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظر