زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری اراذل و اوباش پایتخت در جزیره کیش

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری اراذل و اوباش سابقه داری خبر داد که پس از ارتکاب به چندین فقره شرارت به یکی از جزایر جنوبی کشور متواری شده بود.
14 تیر 1400
شناسه : 76851
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76851
267+
بالا
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری اراذل و اوباش سابقه داری خبر داد که پس از ارتکاب به چندین فقره شرارت به یکی از جزایر جنوبی کشور متواری شده بود.

حادثه 24 - رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری اراذل و اوباش سابقه داری خبر داد که پس از ارتکاب به چندین فقره شرارت به یکی از جزایر جنوبی کشور متواری شده بود.

سرهنگ سعید راستی گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت در رستورانی در حوالی جنوب غرب تهران توسط یکی از اراذل وا اوباش سطح دار پایتخت موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات تکمیلی در این خصوص مشخص شد این فرد شرور که از اراذل اواباش سطح دار پایتخت بوده و دارای سوابق متعددی همچون شرارت، فروش مواد مخدر، استفاده از سلاح سرد و گرم و.. می‌باشد پس از یک نزاع خونین با چند تن از ارا ذل و اوباش در یک رستوران در حوالی جنوب غرب تهران متواری شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت با هوشیاری فراوان و انجام اقدامات فنی و پلیسی محل اختفا وی را در جزیره کیش شناسایی و با اخذ نیابت قضایی، این فرد را به همراه همدستش دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه متهم پس از مواجهه با ادله و مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف کرد، گفت: هر دو متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.

ارسال نظر