زمان مطالعه: 2 دقیقه

پدر شیطان صفت 400 بار به دخترش تجاوز کرد

مدافع حقوق زنان و فعال مبارز با خشونت علیه کودکان اعتراف کرد که بین ۴ تا ۱۲ سالگی اش بیش از ۴۰۰ بار توسط پدرش مورد تعرض جنسی قرار گرفته است.
13 تیر 1400
شناسه : 76834
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76834
644+
بالا
مدافع حقوق زنان و فعال مبارز با خشونت علیه کودکان اعتراف کرد که بین ۴ تا ۱۲ سالگی اش بیش از ۴۰۰ بار توسط پدرش مورد تعرض جنسی قرار گرفته است.

حادثه 24 - مدافع حقوق زنان و فعال مبارز با خشونت علیه کودکان اعتراف کرد که بین ۴ تا ۱۲ سالگی اش بیش از ۴۰۰ بار توسط پدرش مورد تعرض جنسی قرار گرفته است.

به نقل از یاهو، آمیتا سوادین که از مهاجران هندی مقیم کالیفرنیای آمریکاست در این باره گفت: فکر می کنم همه باید عبارت همه گیری جهانی را برای مقابله با خشونت علیه کودکان استفاده کنیم . هم اکنون هر ۹ دقیقه یک کودک در جهان مورد آزار جنسی قرار می گیرد. من خود یکی از آنها هستم . در سال ۱۹۹۱ میلادی هنگامیکه ۱۳ سالم بود به مادرم گفتم که پدرم سالهاست که به من تجاوز می کند او هم مانند هر مادر دیگر ابتدا شوکه شد و سپس با بردن من نزد روانکاو تلاش می کرد تا روشی درست را برای درمان من پیدا کند . در حال حاضر من خود یک مدافع حقوق کودکان دربرابر خشونت خانگی و سوء استفاده جنسی  از کودکان هستم.

وی افزود: تازه آن زمان متوجه شدم که با افشای این حقیقت مادرم را که خود نیز قربانی این ماجرا  وتحت خشونت خانگی پدرم بوده است را به خاطر سهل انگاری در نگهداری از من به زندان خواهند برد. با این وجود هستند کودکان زیادی که زندگی و سرنوشتی چون من دارند من و دوستانم تلاش می کنیم تا مکانی امن برای این کودکان بوجود آورده و از حقوق آنها دفاع کنیم.

ارسال نظر