زمان مطالعه: 1 دقیقه

معمای 3جسد در استخر کشاورزی میانه

با پیداشدن اجساد بی‌جان 3مرد جوان در استخر کشاورزی در روستای نشق شهرستان میانه تحقیقات پلیس برای کشف راز مرگ آنها آغاز شده است.
13 تیر 1400
شناسه : 76819
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76819
539+
بالا
با پیداشدن اجساد بی‌جان 3مرد جوان در استخر کشاورزی در روستای نشق شهرستان میانه تحقیقات پلیس برای کشف راز مرگ آنها آغاز شده است.

حادثه 24 - با پیداشدن اجساد بی‌جان 3مرد جوان در استخر کشاورزی در روستای نشق شهرستان میانه تحقیقات پلیس برای کشف راز مرگ آنها آغاز شده است. ساعت 10صبح جمعه، مأموران پلیس شهرستان میانه در جریان ناپدیدشدن مرموز 3مرد جوان در روستای نشق قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. اهالی روستا می‌گفتند که این 3جوان برای تفریح به نزدیکی یک استخر کشاورزی پلیمری رفته بودند که ناپدید شده‌اند و احتمال دارد داخل استخر غرق شده باشند. مأموران پلیس در ادامه اجساد بی‌جان یک جوان تقریبا ۳۲ساله و ۲جوان ۲۲ساله را در داخل استخر کشف کردند و  آنطور که بررسی‌های اولیه نشان می‌داد زمان افتادن آنها به استخر حدود ساعت1:30 بامداد بوده است و اهالی حدود ساعت 10صبح ماجرا را به پلیس گزارش کرده بودند. به‌گفته یکی از اهالی منطقه، این 3جوان از شهر دیگری برای تفریح به روستای نشق آمده بودند و اجساد آنها در داخل استخر در حالی پیدا شده که خودروی آنها ناپدید شده است. در همین حال فرمانده انتظامی شهرستان میانه نیز به خبرگزاری صدا و سیما گفته است: بررسی‌های اولیه حاکی از احتمال نزاع و درگیری است ولی علت دقیق حادثه پس از بررسی‌های لازم اعلام خواهد شد.

ارسال نظر