زمان مطالعه: 1 دقیقه

زنده ماندن دره نورد کرمانشاهی پس از سقوط در دره «ویژدرون« ایلام

مدیر روابط عمومی اورژانس 115 ایلام گفت: دره نورد کرمانشاهی در پی سقوط از ارتفاع در دره ویژدرون از ناحیه پا دچار شکستگی شد.
11 تیر 1400
شناسه : 76772
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76772
324+
بالا
مدیر روابط عمومی اورژانس 115 ایلام گفت: دره نورد کرمانشاهی در پی سقوط از ارتفاع در دره ویژدرون از ناحیه پا دچار شکستگی شد.

حادثه 24 - مدیر روابط عمومی اورژانس 115 ایلام گفت: دره نورد کرمانشاهی در پی سقوط از ارتفاع در دره ویژدرون از ناحیه پا دچار شکستگی شد.

عباس زیدی عصر امروز در ایلام گفت: امروز ایلام میزبان تیم دره نوردی استان کرمانشاه بود که متاسفانه یک نفر از اعضا تیم در پی سقوط از ارتفاع در دره ویژدرون از ناحیه پا دچار شکستگی شد.

وی افزود: با اولین تماس با مرکز هلال احمر استان، تیم امدادی به محل اعزام شد ولی با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه، فرد حادثه دیده توسط تیم هلال احمر به منطقه‌ای که قابل نشستن و انتقال توسط بالگرد اورژانس باشد حرکت داده شدو

مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ ایلام گفت: از اورژانس هوایی ۱۱۵ درخواست کمک شد که طی هماهنگی با مرکز کنترل و هدایت عملیات اورژانس ۱۱۵ استان، بالگرد اورژانس هوایی به پرواز درآمد و با وجود شرایط سخت جهت پرواز و انجام عملیات، مصدوم در کوتاه‌ترین زمان ممکن( به فاصله ۱۰ دقیقه) به مرکز درمانی ایلام انتقال داده شد.

ارسال نظر