زمان مطالعه: 3 دقیقه

زورگیری خشن از مادر و فرزند مقابل در خانه

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مرد جوانی که با همکاری همدستش از یک مادر و فرزند زورگیری کرده بود، خبر داد.
09 تیر 1400
شناسه : 76737
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76737
251+
بالا
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مرد جوانی که با همکاری همدستش از یک مادر و فرزند زورگیری کرده بود، خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مرد جوانی که با همکاری همدستش از یک مادر و فرزند زورگیری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: پرونده این متهم از کلانتری ۱۳۶ فرجام مبنی بر سرقت یک دستگاه بازی PS۴ به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد و کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت به عنف پایگاه، بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی عنوان کرد: شاکی اظهار داشت نوزدهم آبان یک دستگاه بازی PS۴ را برای فروش به قیمت ۸ میلیون تومان در فضای مجازی آگهی کردم که شخصی آن را پسندید و بعد از هماهنگی، خریدار که یک آقا بود به همراه یک خانم جوان به آدرس منزل ما آمدند.

شاکی گفت: لحظه‌ای که سارقان برای خرید به درِ منزل مراجعه کردند، من خانه نبودم و همسرم همراه فرزندم برای تحویل دادن دستگاه جلوی در مراجعه کردند که سارقان با تهدید چاقو و به زور، دستگاه را از دست فرزندم ربودند و متواری شدند.

سرهنگ مجیدی تصریح کرد: با وصول پرونده، اکیپی از کارآگاهان پایگاه چهارم به محل سرقت مراجعه کردند و بعد از تحقیق و اقدامات پلیسی و همچنین اطلاعاتی که از سوی شاکیان در مورد سارقان ارائه شد، موفق می‌شوند سارق به اسم امیر را شناسایی کنند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تصویر به دست آمده از امیر به رؤیت همسر شاکی رسید که بعد از رویت تصویر سارق، اعلام کرد همین فرد بوده که به درِ منزل مراجعه کرده و به زور دستگاه بازی را به سرقت برده است.

وی افزود: با شناسایی هویت سارق، کارآگاهان بعد از هماهنگی با بازپرس شعبه ۶ دادسرای ناحیه ۳۴ تهران برای دستگیری سارق رفتند که بعد از شناسایی دقیق محل سکونت متهم، کارآگاهان طی عملیات غافلگیرانه پنجم اردیبهشت امسال موفق به دستگیری امیر شدند.

این مقام مسئول گفت: امیر در بازجویی به سرقت اعتراف کرد و سپس پرونده به نظر بازپرس شعبه ۶ دادسرای ناحیه ۳۴ تهران رسید و متهم برای تحقیقات تکمیلی، دستگیری همدست متواری و کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار این یگان قرار گرفت.

ارسال نظر