زمان مطالعه: 4 دقیقه

پلیس در جستجوی زن مقصر در حادثه تور دو فرانس

یک دوچرخه سوار برای معالجه از این رقابت خارج شد و 8 سوار دیگر از سوی کادر پزشکی رقابت تور دو فرانس تحت معالجه قرار گرفتند.
08 تیر 1400
شناسه : 76701
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76701
325+
بالا
یک دوچرخه سوار برای معالجه از این رقابت خارج شد و 8 سوار دیگر از سوی کادر پزشکی رقابت تور دو فرانس تحت معالجه قرار گرفتند.

حادثه 24 - یک دوچرخه سوار برای معالجه از این رقابت خارج شد و 8 سوار دیگر از سوی کادر پزشکی رقابت تور دو فرانس تحت معالجه قرار گرفتند.

پلیس فرانسه به دنبال یکی از تماشاچیان مسابقه دوچرخه سواری  تور دو فرانس  است و او را مقصر برخورد دوچرخه سواران در این رقابت‌ها می‌داند.

روز گذشته حرکت یک زن در مسیر مسابقات دوچرخه سواری  تور دو فرانس  باعث برخورد تعداد زیادی از شرکت کنندگان در این مسابقه شد.

زنی با  نشان دادن یک دست  نوشته در بخشی از مسیر رقابت دو چرخه سواری تور دو فرانس  باعث آسیب دیدن تعداد زیادی از دوچرخه سواران در این رقابت شد

در یک تعریف ویکی پدیایی، تور دو فرانس یا تور فرانسه معتبرترین مسابقه دوچرخه‌سواری جاده‌ای دنیاست که در سال ۱۹۰۳ تأسیس شده‌ است و اکنون هر ساله به مدت سه هفته در جاده‌های فرانسه و کشورهای پیرامون آن، در فصل تابستان برگزار می‌گردد. این مسابقه معمولاً از مرکز شهر پاریس شروع شده و در همان‌جا به پایان می‌رسد.

این تماشاچی زن در منطقه بریتنی فرانسه پلاکاردی را در مقابل مسیر دوچرخه سواران گرفت و باعث برخورد و مصدوم شدن تعداد زیادی از آنها شد.

تونی مارتین دوچرخه سوار آلمان در مسابقه تور دو فرانس با سر به یکی از علائم کنار جاده خورد و دیگر دوچرخه سواران از پشت سر با او برخورد کردند.

پلیس می‌گوید تحقیقات خود در این باره را آغاز کرده است.

آنها تلاش دارند زن مقصر را به اتهام  نقض عمدی مقررات ایمنی و ایجاد صدماتی که ممکن است افراد را به مدت 3 ماه از کار باز دارد  بازداشت و جریمه کنند.

تصاویر این زن با این دست نوشته به شکل گسترده در فضای آنلاین بازنشر شده است.

این زن کت زرد به تن داشته و روی دست‌نوشته‌اش به آلمانی کلمه  مادر و پدر بزرگ  نوشته شده بود.

او به سمت دیگری نگاه می کند و نزدیک شدن دوچرخه سواران به سمت خودش را نمی‌بیند.

واکنش دوچرخه سوار فرانسوی پس از برخورد گروهی از دوچرخه  سواران رقابت تور دو فرانس در  استیج یک مسابقه یک دوچرخه سوار برای معالجه از این رقابت خارج شد و 8 سوار دیگر از سوی یک پزشک تحت معالجه سرپایی قرار گرفتند.

طبق گفته پلیس این زن پس از برخورد دوچرخه سواران از صحنه گریخت. بازرسان درخواست تماس با شاهدان را ارائه داده‌اند.

فرانسه محدودیت‌های کرونایی را کاهش داده و بسیاری از مردم برای تماشای دوچرخه سوران مسابقه دوچرخه سواری تور دو فرانس در حاشیه مسیر مسابقه جمع شدند.

به تماشاچیان حضوری گفته شده بود تا از ورود به مسیر خودداری و فاصله خود با دوچرخه سواران را حفظ کنند.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر