زمان مطالعه: 2 دقیقه

زنده به گور شدن کارگر جوان در دستگاه سنگ شکن

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: یک کارگر جوان بر اثر گرفتار شدن در زیرآواری از خاک در دستگاه سنگ شن یک معدن استخراج شن و ماسه جان سپرد.
07 تیر 1400
شناسه : 76648
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76648
293+
بالا
رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: یک کارگر جوان بر اثر گرفتار شدن در زیرآواری از خاک در دستگاه سنگ شن یک معدن استخراج شن و ماسه جان سپرد.

 حادثه 24 - رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: یک کارگر جوان بر اثر گرفتار شدن در زیرآواری از خاک در دستگاه سنگ شن یک معدن استخراج شن و ماسه جان سپرد.

محمد هادی قانع ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران دربیان جزئیات این حادثه گفت: در پی اعلام این حادثه در ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه امروز مبنی بر گرفتار شدن کارگری در دستگاه سنگ شکن یک معدن استخراج شن و ماسه، بی درنگ آتش نشانان ایستگاه‌های ۷ و ۹ به همراه خودروهای پشتیبان به محل حادثه واقع در روستای کفترک اعزام شدند.

وی تصریح کرد: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که کارگری در حال انجام عملیات پاک سازی دستگاه سنگ شکن موجود در معدن بوده که ناگهان در زیرآوار مقداری زیادی از خاک و سنگ (به ارتفاع ۲ متر) گرفتار می‌شود.

قانع تصریح کرد: آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه به سرعت اطراف محل حادثه را با قراردادن علائم هشداردهنده و کشیدن نوار احتیاط ایمن سازی کردند و پس از قطع کردن برق دستگاه، تیم امدادی عملیات آوار برداری را انجام دادند.

قانع گفت: پس تلاش بی وقفه، نیروهای آتش نشانی با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، توانستند به کارگر ۲۸ ساله، دسترسی پیدا کرده و پیکر وی را از زیر خاک و سنگ بیرون آورند.

وی یادآور شد: عوامل اورژانس حاضر در محل بلافاصله مرد مصدوم را مورد معاینه قرار دادند که پس از انجام معاینات اولیه و تائید مرگ وی، اعلام کردند که این کارگر در همان لحظات اولیه وقوع حادثه جان خود از دست داده است.

ارسال نظر