زمان مطالعه: 2 دقیقه

حکم ضارب محیط‌بان چهارمحال و بختیاری صادر شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از محکومیت ضارب محیط‌بان این استان به 3 سال حبس و پرداخت دیه خبر داد.
06 تیر 1400
شناسه : 76598
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76598
295+
بالا
مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از محکومیت ضارب محیط‌بان این استان به 3 سال حبس و پرداخت دیه خبر داد.

حادثه 24 - مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از محکومیت ضارب محیط‌بان این استان به 3 سال حبس و پرداخت دیه خبر داد.

به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، شهرام احمدی از محکومیت ضارب محیط‌بان این استان به سه سال حبس و پرداخت دیه خبر داد و گفت: در جریان شناسایی و برخورد ماموران با 3 نفر متخلف شکار غیرمجاز در پارک ملی و منطقه حفاظت‌شده تنگ صیاد، ماموران یگان حفاظت محیط زیست در این منطقه، موفق به دستگیری یک نفر از این متخلفان مسلح می‌شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری افزود: در پی این اقدام، یکی از متخلفان متواری شده، به سمت ماموران شروع به تیراندازی می‌کند و در نهایت یکی از محیط‌بانان از ناحیه پا مورد اصابت گلوله متخلفان قرار می‌گیرد و هر 3 متخلف متواری می‌شوند.

وی ادامه داد: پس از این رخداد، حفاظت محیط زیست استان با دستور مقامات قضایی و همکاری نیروی انتظامی و پلیس آگاهی موفق به شناسایی ضارب و دیگر متخلفان شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد: پس از انجام مراحل قانونی، ضارب محیط‌بان به سه سال حبس و پرداخت دیه، و دو متخلف دیگر به یک سال حبس محکوم شدند.

احمدی با اشاره به لزوم برخورد قاطع با متخلفان برای ایجاد بازدارندگی، گفت: 2 نفر از این متخلفان از استان همجوار و دارای سابقه کیفری شکار غیرمجاز بوده‌اند.

وی تاکید کرد: محیط‌بانان استان برای حفاظت از سرمایه‌های ملی و انفال الهی با جدیت انجام وظیفه می‌کنند.

ارسال نظر