زمان مطالعه: 2 دقیقه

کشف جسد 2 پسر گمشده در آبشار شیرآباد

تحقیقات پلیس برای یافتن ردی از 2پسر نوجوان که ادعا شده بود ربوده‌ شده‌اند، با پیدا شدن اجساد آنها در آبشار پایان یافت.
06 تیر 1400
شناسه : 76592
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76592
782+
بالا
تحقیقات پلیس برای یافتن ردی از 2پسر نوجوان که ادعا شده بود ربوده‌ شده‌اند، با پیدا شدن اجساد آنها در آبشار پایان یافت.

حادثه 24 - تحقیقات پلیس برای یافتن ردی از 2پسر نوجوان که ادعا شده بود ربوده‌ شده‌اند، با پیدا شدن اجساد آنها در آبشار پایان یافت.

جمعه گذشته اعضای خانواده‌ای برای تفریح به نزدیکی آبشار شیرآباد در استان گلستان رفته بودند که گرفتار حادثه‌ای هولناک شدند. 2برادر 13و14ساله خانواده برای دیدن آبشار از بقیه اعضای خانواده‌شان جدا شدند اما پس از آن ناپدید شدند و دیگر کسی آنها را ندید. ساعتی بعد وقتی خبری از این 2برادر نشد، دیگر اعضای خانواده که نگران شده بودند به جست‌وجو برای پیداکردن آنها پرداختند اما هرچه گشتند ردی از آنها به‌دست نیاوردند. در این شرایط برخی از افرادی که در جنگل حضور داشتند و ماجرای گم شدن 2پسر نوجوان را شنیدند احتمال ربوده شدن آنها را مطرح کردند و اعضای خانواده که نگرانی‌شان بیشتر شده بود با پلیس تماس گرفتند و ماجرا را گزارش کردند. با دریافت گزارش آدم‌ربایی، تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند و تحقیقات آغاز شد. مأموران به پرس‌وجو از اعضای خانواده و شاهدان پرداختند و در نهایت معلوم شد که 2برادر نوجوان آخرین‌بار هنگام شنا و آبتنی در رودخانه دیده شده بودند. در این شرایط احتمال غرق شدن آنها در رودخانه و دریاچه مقابل آبشار شیرآباد مطرح شد و به این ترتیب غواصان آتش‌نشانی نیز وارد ماجرا شدند و جست‌وجوها ادامه یافت تا اینکه در نهایت اجساد هردو نوجوان که در دریاچه مقابل آبشار غرق شده بودند از اعماق آب بیرون کشیده شد. در ادامه بررسی‌‌ها مشخص شد که قربانیان برای شنا به داخل دریاچه رفته بودند که به‌دلیل آشنا نبودن با فنون شنا در آنجا گرفتار شده و در نهایت غرق شده بودند.

سرهنگ مجتبی مروتی، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با بیان این خبر گفت: با گرم شدن هوا، آبتنی و شنا در رودخانه‌ها، استخرهای کشاورزی و دریا یکی از تفریحاتی است که مردم را به سمت خود می‌کشاند حال آنکه شنا کردن در رودخانه و دریا تفاوت زیادی با شناکردن در استخرهای ورزشی دارد و حتی ممکن است باعث شود افرادی که با شنا آشنایی دارند را نیز گرفتار حوادث مرگبار کند. وی از خانواده‌ها خواست مراقب فرزندان خود باشند و هرگز به آنها اجازه ندهند که برای آبتنی و شنا وارد رودخانه‌های عمیق یا مکان‌های غیرمجاز در دریا و استخرهای کشاورزی شوند که معمولا مملو از گِل‌ولای است و باعث غرق شدن‌شان می‌شود.

ارسال نظر