زمان مطالعه: 5 دقیقه

اخبار حوادث امروز (5 تیر 1400) از افزایش تعداد قربانیان واژگونی اتوبوس سرباز معلمان به 7 نفر تا جزئیات تازه از آتش زدن جسد زن مسافر توسط راننده اسنپ در قزوین

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (5 تیر 1400) را بازخوانی می کنیم.
05 تیر 1400
شناسه : 76586
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76586
550+
بالا
در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (5 تیر 1400) را بازخوانی می کنیم.

جزئیات سرقت مسلحانه در شهریار

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران از یک مورد سرقت مسلحانه از یک دفتر خدمات رایانه‌ای در شهریار خبر داد و گفت: شناسایی و دستگیری سارقان در حال پیگیری است.

 

واکنش کارخانه سیمان ارومیه به مالکیت اتوبوس خبرنگاران محیط زیست

شرکت سیمان ارومیه با صدور بیانیه‌ای با موضوع مالکیت اتوبوس خبرنگاران محیط زیست که چهارشنبه هفته گذشته دچار سانحه و منجر به فوت دو تن از آنان شد اعلام کرد که اتوبوسی که حامل خبرنگاران عزیزمان بود و دچار آن سانحه دلخراش شد، متعلق به کارخانه سیمان ارومیه نیست.

 

جزئیات تازه از آتش زدن جسد زن مسافر توسط راننده اسنپ در قزوین

راننده اسنپی که زن میانسالی را بعنوان مسافر سوار خودرواش کرده بود، با انگیزه ای نامعلوم او را به قتل رساند و جسدش را در حوالی بوئین زهرا به آتش کشید. اما این حادثه چگونه اتفاق افتاد و پلیس چطور راننده اسنپ را دستگیر کرد؟


شهادت افسر پلیس مشهد به دست یک سارق

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: بامداد امروز افسر وظیفه‌شناس پلیس مشهد که با موتورسیکلت درحال گشت‌زنی بود و هنگام انجام وظیفه برای دستگیری متهم سرقت خودروی وانت نیسان با اقدام عمدی راننده و برخورد خودرو به او دچار حادثه شد و به فیض عظیم شهادت نائل آمد.


تازه ترین خبر از پرونده بابک خرمدین / ارسال اظهارنظر پزشکی قانونی به مراجع قضایی

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران تشریح آمار مرتبط با حوزه کاری این سازمان، آخرین خبرها از رسیدگی به پرونده بابک خرمدین را نیز بیان کرد.

 

اولین فیلم از سرقت مسلحانه از دفتر خدمات رایانه‌ای در شهریار

دفتر خدمات رایانه‌ای در شهریار قربانی حمله مسلحانه سارقین شد. در این سرقت مسلحانه سارقان با اسلحه وارد خدمات رایانه‌ای می‌شوند و با تهدید و اجبار کارمندان را بیرون کرده و به سرقت مسلحانه خود ادامه می‌دهند.


مرگبارترین حوادث اتوبوسی ایران / مرگ 105 نفر بخاطر بریدن ترمز

نقص فنی سیستم ترمز در اتوبوس‌های مسافربری عامل بسیاری از حوادث مرگبار اتوبوسی در سراسر کشور بوده است. حوادثی که جان افراد زیادی را گرفت و باعث شد که ده‌ها نفر مجبور شوند بقیه عمرشان را با نقص عضو یا معلولیت بگذرانند. فقط در 9 حادثه که در 5 سال اخیر اتفاق افتاد دست کم 105 نفر جان خود را از دست دادند.


افزایش تعداد قربانیان واژگونی اتوبوس سرباز معلمان به 7 نفر

نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش در امور سرباز معلمان حادثه تصادف دهشیر یزد، گزارشی در مورد آخرین شرایط این سرباز معلمان ارائه داد.

 


آمار امروز کرونا، فوتی‌ها و مبتلایان / شنبه 5  تیر 1400

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته در کشور ۷۰۳۴ بیمار کووید-۱۹ شناسایی شدند و متاسفانه ۱۲۳ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

 

تصادف خونین اتوبوس در قم

صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه پراید ۲۵ نفر مصدوم شدند.


قتل  زن 82 ساله در خانه اش به خاطر یک مشت طلا

پس از مرگ زن 82ساله، خانواده‌اش تصور می‌کردند که او به‌دلیل ناراحتی قلبی فوت کرده اما وقتی معلوم شد که طلاهای این زن ناپدید شده، ورق برگشت و ماجرا رنگ و بویی جنایی به‌خود گرفت.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر