زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرنوشت تلخ زن آفریقایی پس از  ادعای عجیب ۱۰ قلو زایی

گوسیام تامارا سیتول، زنی در آفریقای جنوبی که ادعا کرده بود اوایل ماه جاری میلادی ۱۰ قلو زاییده و رکورد زایمان‌های این چنینی را شکسته است در بیمارستان روانی بستری شد.
02 تیر 1400
شناسه : 76517
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76517
378+
بالا
گوسیام تامارا سیتول، زنی در آفریقای جنوبی که ادعا کرده بود اوایل ماه جاری میلادی ۱۰ قلو زاییده و رکورد زایمان‌های این چنینی را شکسته است در بیمارستان روانی بستری شد.

حادثه 24 - گوسیام تامارا سیتول، زنی در آفریقای جنوبی که ادعا کرده بود اوایل ماه جاری میلادی ۱۰ قلو زاییده و رکورد زایمان‌های این چنینی را شکسته است در بیمارستان روانی بستری شد.

این زن ۳۷ ساله، پنجشنبه گذشته در خانه یکی از بستگانش در روستایی نزدیک ژوهانسبورگ بازداشت و برای ارزیابی وضعیت روانی به بیمارستان تمبیسا منتقل شد.

از حدود دو هفته پیش که گوسیام این ادعا را مطرح کرد، کسی او را ندیده بود. پلیس می‌گوید پس از دریافت گزارشی از ناپدید شدن او، جست‌وجو را آغاز کرده است.

پس از آن، پلیس تحقیقاتی را آغاز کرد که نشان می‌داد هیچ پرونده و مدرکی از به دنیا آمدن ۱۰قلوها در هیچ‌ بیمارستان‌ دولتی یا خصوصی منطقه وجود ندارد. با این حال، برخی رسانه‌های محلی اصرار دارند که ادعای گوسیام درست است. بستگان او هم می‌گویند که زایمان ۱۰قلوها صحت دارد.

یکی از بستگان او گفته است که پنج نوزاد طبیعی و پنج نوزاد با عمل سزارین به دنیا آمدند.

وقتی پلیس، گوسیام تامارا سیتول را پیدا کرد و این زن در بیمارستان بستری شد، بلافاصله تحت آزمایش قرار گرفت و ارزیابی‌های پزشکی نشان می‌دهند که بارداری در کار نبوده است.

برخی چنین گمانه‌زنی می‌کنند که گوسیام با طرح این ادعا قصد فریب افکار عمومی و جذب کمک‌های مردمی را داشته است.

 به گزارش ایندیپندنت، در حال حاضر، رکورد زایمان چندقلوها که در گینس ثبت شده در اختیار نادیا سولمان آمریکایی است که در سال ۲۰۰۹، هشت قلو زایید.

ارسال نظر