زمان مطالعه: 3 دقیقه

فدراسیون فوتبال رای حمله کننده به اتوبوس پرسپولیس را اعلام کرد

بعد از مدت‌های پیگیری باشگاه پرسپولیس در نهایت رای مربوط به حمله به اتوبوس این باشگاه پیش از دیدار با ذوب آهن اعلام شد.
02 تیر 1400
شناسه : 76497
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76497
261+
بالا
بعد از مدت‌های پیگیری باشگاه پرسپولیس در نهایت رای مربوط به حمله به اتوبوس این باشگاه پیش از دیدار با ذوب آهن اعلام شد.

حادثه 24 - بعد از مدت‌های پیگیری باشگاه پرسپولیس در نهایت رای مربوط به حمله به اتوبوس این باشگاه پیش از دیدار با ذوب آهن اعلام شد.

بعد از اتفاقاتی که در دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس رخ داد، سرخ‌ها پیش از دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان نیز با اتفاق عجیبی مواجه شدند و اتوبوس این تیم در مسیر هتل به ورزشگاه فولادشهر با حمله چند موتورسوار و اصابت نارنجک دست ساز مواجه شد.

اکنون فدراسیون فوتبال بعد از مدت‌ها رای مربوط به این اتفاق را صادر کرده و خاطیان این حمله را با محرومیت دوساله از حضور در استادیوم جریمه کرده است!

کمیته انضباطی پس از بررسی تخلف مهرداد حسن پور و پارسا کریمی به دلیل پرتاب مواد محترقه و محرز شدن تخلف این افراد، اعلام کرد که هر کدام به مدت 2 سال از ورود به ورزشگاه های فوتبال و فوتسال کشور و جبران خسارات مالی وارده محکوم شدند و رای صادره قابل اجرا بوده و ظرف مهلت 7 روز از تاریخ این ابلاغ، قابل اعتراض نزد کمیته استیناف است.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در شرایطی رای به محرومیت دو ساله خاطیان حمله به اتوبوس باشگاه پرسپولیس داده است که حضور هواداران در استادیوم‌های ایران اکنون به دلیل شیوع کرونا غیرممکن است و مشخص نیست چه زمانی شرایط حضور تمامی هواداران برطرف شود.

از سویی دیگر شرایط ورود هواداران فوتبال ایران در سالیان اخیر به شکلی نبوده گیت ورودی و همچنین بازرسی‌های لازم در خصوص شناسه بلیت و صندلی اختصاصی آنها با رهگیری لازم همراه باشد و این رای مسلما نمی‌تواند چندان بازدارنده از تکرار چنین اتفاقاتی تلقی شود.

البته گفته می‌شود پرونده دو حمله کننده به اتوبوس پرسپولیس از سوی کلانتری فلاورجان همچنان در دست بررسی قرار دارد و این حکم تنها مربوط به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است و پرونده حقوقی آنها همچنان دنبال خواهد شد و این دو به قید وثیقه آزاد شده اند.

ارسال نظر